EDICTO relativo a la apro...12-02-2021

Última revisión
12/02/2021

EDICTO relativo a la aprobación inicial de las bases reguladoras específicas de subvenciones a autónomos y empresas jurídicas (únicamente sociedades limitadas, comunidades de bienes, sociedades civiles y cooperativas) de Sant Feliu de Buixalleu para hacer frente al impacto económico causado por la COVID-19. - Diario Oficial de Cataluña de 12-02-2021

Tiempo de lectura: 48 min

Tiempo de lectura: 48 min

Relacionados:

EDICTO relativo a la aprobacion inicial de las bases reguladoras especificas de subvenciones a autonomos y empresas juridicas (unicamente sociedades limitadas, comunidades de bienes, sociedades civiles y cooperativas) de Sant Feliu de Buixalleu para hacer frente al impacto economico causado por la COVID-19. - Diario Oficial de Cataluña de 12/02/2021

Plazo de la solicitud:Ver Detalles, 12/02/2021 hasta ----

Beneficiarios: Empresas y autónomos

Tipo: Bases

Boletín: Diario Oficial de Cataluña

Categorías: Servicios Sociales, Empresa, Hostelería y hoteles, Comercio y marketing, Desarrollo Local y Rural, Investigación, desarrollo e innovación (I+D+i), Deporte, Economía Social

(Páginas 1-0)


Per acord de la Junta de Govern de data 15 de desembre de 2020 es van aprovar inicialment les bases reguladores específiques de subvencions a autònoms i persones jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) de Sant Feliu de Buixalleu per fer front a l'impacte econòmic causat per la COVID19.

L'acord esmentat, juntament amb l'expedient corresponent, es sotmet a tràmit d'informació pública pel termini de deu dies hàbils en compliment del que disposa l'article 124.2 del Decret 179/1995, de 13 de juny pel qual es regula el Reglament d'obres activitats i serveis dels ens locals.

Si durant aquest termini no es presentessin reclamacions ni al·legacions, l'acord esdevindrà definitivament adoptat.

Simultàniament, es publiquen les bases aprovades:

BASES REGULADORES ESPECÍFIQUES DE SUBVENCIONS A AUTÒNOMS I PERSONES JURÍDIQUES (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) DE SANT FELIU DE BUIXALLEU PER FER FRONT A L'IMPACTE ECONÒMIC CAUSAT PER LA COVID19

I. Antecedents

1) La COVID-19

El dia 30 de gener de 2020, l'Organització Mundial de la Salut (OMS) va declarar que la malaltia de la COVID-19, suposava una emergència de salut pública d'importància internacional i que exigia l'adopció de mesures per tal de protegir la seguretat i la salut dels ciutadans, amb l'objectiu de contenir la propagació de la malaltia. En data 1 de març, la mateixa OMS declarava la COVID-19 com a pandèmia.

2) Declaració d'estat d'alarma i les seves pròrrogues.

- Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel que es va declarar l'estat d'alarma per tal de gestionar la situació de crisis sanitària ocasionada per la COVID-19 (BOE núm. 67 de 14 de març de 2020), pel període del 14 al 28 de març de 2020.

L'article 10 del RD 463/22020 va suspendre l'obertura al públic de locals i establiments minoristes, i l'activitat d'hostaleria i restauració, amb l'excepció de serveis d'entrega a domicili.

- Reial Decret 476/2020, de 27 de març, pel que es prorroga per primera vegada l'estat d'alarma declarat per Reial Decret 463/2020, de 14 de març (BOE núm. 86 de 28 de març de 2020), pel període de 28 de març al 12 d'abril de 2020.

L'article 10 del RD 463/22020 va suspendre l'obertura al públic de locals i establiments minoristes, i l'activitat d'hostaleria i restauració, amb l'excepció de serveis d'entrega a domicili.

- Reial Decret 487/2020, de 10 d'abril pel que es prorroga per segona vegada l'estat d'alarma declarat per Reial Decret 463/2020, de 14 de març (BOE núm. 101 d'11 d'abril de 2020), pel període de 12 d'abril al 26 d'abril de 2020.

- Reial Decret 492/2020, de 24 d'abril, pel que es prorroga per tercera vegada l'estat d'alarma declarat per Reial Decret 463/2020, de 14 de març (BOE núm. 115 de 25 d'abril de 2020), pel període de 26 d'abril al 10 de maig de 2020.

- Reial Decret 514/2020, de 8 de maig, pel que es prorroga per quarta vegada l'estat d'alarma declarat per Reial Decret 463/2020, de 14 de març (BOE núm. 129 de 9 de maig de 2020), pel període del 10 al 24 de maig de 2020.

- Reial Decret 537/2020, de 22 de maig, pel que es prorroga per cinquena vegada l'estat d'alarma declarat per Reial Decret 463/2020, de 14 de març (BOE núm. 145 de 23 de maig de 2020), pel període del 24 de maig al 7 de juny de 2020.

- Reial Decret 555/2020, de 5 de juny, pel que es prorroga per sisena vegada l'estat d'alarma declarat per Reial Decret 463/2020, de 14 de març (BOE núm. 159 de 6 de juny de 2020), pel període del 7 de juny al 21 de juny de 2020.

3) Les fases de desescalada

- Ordre SND/388/2020, de 3 de maig, per la que s'estableixen les condicions per l'obertura al públic de determinats comerços i serveis, i l'obertura, així com per la pràctica de l'esport professional i federat (BOE núm. 123 de 3 de maig de 2020), s'autoritzava les activitats d'hostaleria i restauració mitjançant serveis d'entrega a domicili i recollida de comandes.

- Ordre SND/399/2020, de 9 de maig, per a la flexibilització de determinades restriccions d'àmbit nacional, establertes després de la declaració de l'estat d'alarma en aplicació de la fase 1 del Pla per la transició cap a una nova normalitat (BOE núm. 130 de 9 de maig de 2020).

(i) Autoritzava l'obertura establiments i locals comercials minoristes i d'activitats de serveis professionals d'una superfície útil de 400 m2 i amb un màxim del 30% de l'aforament.

(ii) Reobertura de les terrasses a l'aire lliure dels establiments d'hostaleria i restauració limitant-se al 50% les taules.

- Ordre SND/414/2020, de 16 de maig, per a la flexibilització de determinades restriccions d'àmbit nacional establertes després de la declaració de l'estat d'alarma en aplicació de la fase 2 del Pla per a la transició cap una nova normalitat (BOE núm. 138 de 16 de maig de 2020).

(i) Autoritzava l'obertura establiments i locals comercials minoristes i d'activitats de serveis professionals amb un màxim 40% aforament.

(ii) Reobertura al públic dels establiments d'hostaleria i restauració per consum en el local, sempre que no superi el 40% de l'aforament.

- Ordre SND/458/2020, de 30 de maig, per a la flexibilització de determinades restriccions d'àmbit nacional establertes després de la declaració de l'estat d'alarma en aplicació de la fase 3 del Pla per a la transició cap una nova normalitat (BOE núm. 153 de data 30 de maig de 2020).

(i) Autoritzava l'obertura establiments i locals comercials minoristes i d'activitats de serveis professionals amb un màxim 50% aforament.

(ii) Reobertura al públic dels establiments d'hostaleria i restauració per consum en el local, sempre que no superi el 50% de l'aforament + obertura terrasses amb un aforament 75%.

- Reial Decret Llei 21/2020, de 9 de juny, de mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 (BOE núm. 163 de 10 de juny de 2020), que regula les mesures a adoptar una vegada superada la fase III.

- Decret 63/2020, de 18 de juny, de la nova governança de l'emergència sanitària provocada per la COVID-19 i d'inici de l'etapa de la represa al territori de Catalunya (DOGC 8158 de 19 de juny de 2020) que amb efectes de les 00.00 hores del dia 19 de juny de 2020 disposa la finalització de la fase III del Pla per a la desescalada de les mesures extraordinàries adoptades per fer front a la pandèmia generada per la COVID-19 per a tot el territori de Catalunya.

3) Mesures urgents extraordinàries de l'Estat i la Generalitat de Catalunya

- Reial Decret Llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social de la COVID-19 (BOE núm. 73 de 18 de març 2020).

- Reial Decret Llei 11/2020, de 31 de març, de mesures urgents complementàries en l'àmbit social i econòmic per fer front a la COVID-19 (BOE núm. 91 d'1 d'abril de 2020).

- Resolució TSF/806/2020, de 2 d'abril, per la qual s'aprova la convocatòria d'ajuts per a les persones treballadores autònomes, persona física, per a la compensació de pèrdues econòmiques com a conseqüència de la COVID-19 (DOGC núm. 8103 de 3 d'abril de 2020).

4) Noves mesures restrictives imposades per la Generalitat de Catalunya a partir de l'octubre de 2020

- Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre, per la qual s'adopten mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8248 de 16 d'octubre de 2020), en el que entre d'altres mesures, l'article 10 suspèn les activitats de restauració,en tot tipus de locals i establiments i altres, que es poden prestar exclusivament mitjançant serveis d'entrega a domicili o recollida a l'establiment amb cita prèvia.

- Resolució SLT/2568/2020, de 19 d'octubre, per la qual es modifica la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d'octubre, per la qual s'adopten mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8250 de 20 d'octubre de 2020)

- Resolució SLT/2620/2020, de 25 d'octubre, per la qual s'adopten mesures de salut pública, de restricció de la mobilitat nocturna, per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8254 de 25 d'octubre de 2020)

- Resolució SLT/2700/2020, de 29 d'octubre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8259 de 30.10.2020), per la qual es prorroguen determinades mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 adoptades per la Resolució SLT/2546/2020, de 15 d'octubre.

- Resolució SLT/2875/2020, de 12 de novembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8271 de 14.11.2020), per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya adoptades per la Resolució SLT/2700/2020, de 29 d'octubre.

- Resolució SLT/2983/2020, 21 de novembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8277 de 21.11.2020), per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya adoptades per la Resolució SLT/2875/2020, de 12 de novembre, que permet l'obertura dels establiments d'hostaleria i restauració amb un aforament del 30% a l'interior garantint la distància mínima de 2 metres, amb el límit de 4 comensals per taula i amb l'horari d'obertura fins a les 21.30 hores. Per tant, el període de tancament ha estat des del 16 d'octubre de 2020 fins al 21 de novembre de 2020, produint-se una obertura parcial amb el 30% de l'aforament i amb taules d'un màxim de 4 persones

- Resolució SLT/3177, 4 de desembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8288 de 5.12.2020), per la que es prorroguen les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya adoptades per la Resolució SLT/2983/2020, de 21 de novembre.

- Resolució SLT/3268, de 12 de desembre, per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya (DOGC núm. 8293 de 12.12.2020), per la qual es prorroguen i es modifiquen les mesures especials en matèria de salut pública per a la contenció del brot epidèmic de la pandèmia de COVID-19 al territori de Catalunya adoptades per la Resolució SLT/3177/2020, de 4 de desembre.

II. Objecte

Davant les restriccions aplicades a l'àmbit del comerç, de la restauració i hostaleria i altres activitats econòmiques, l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu considera necessari posar a disposició recursos i ajuts els titulars de petites empreses que construeixen el teixit econòmic i productiu del municipi, facilitant la recuperació per tornar a la normalitat, i si aquets objectiu no es possible perquè la situació persisteix, al menys, adoptar mesures a raó de la capacitat econòmica de l' Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu, per intentar pal·liar els greus danys i perjudicis que pateixen els titulars de les diferents activitats econòmiques del municipi per causa de la COVID 19.

L'objecte d'aquestes bases és regular les condicions per a l'atorgament de subvencions a petites empreses: persones treballadores autònomes i/o persones jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) de fins a 7 treballadors/es per compte aliena, amb seu social i fiscal, a Sant Feliu de Buixalleu, que 1/ han hagut de cessar la seva activitat degut als efectes del Reial Decret 463/2020, de 14 de març pel que es declarà l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 i les seves prorrogues i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre i successius o 2/ que hagin patit una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació que porti causa de l'esmentada crisi.

III. Finalitat

L'atorgament d'aquests ajuts pretén assolir un objectiu d'interès social i utilitat pública, que no és un altre que ajudar a pal·liar els efectes de la COVID-19 a fi d'ajudar al manteniment del teixit econòmic del petit comerç, restaurants i altres activitats econòmiques i, si és possible, reprendre l'activitat econòmica del municipi

IV. Persones beneficiàries i requisits

4.1. Podran acollir-se i ser beneficiaris/àries dels ajuts regulats en aquestes bases:

- Les persones físiques (autònoms) o jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) que siguin titulars d'empreses o establiments amb un màxim de 7 treballadors/es per compte aliena en el moment de la declaració de l'estat d'alarma.

- Que tinguin la seu social i fiscal al municipi de Sant Feliu de Buixalleu.

- Que hagin suspès la seva activitat com a conseqüència del Reial Decret 463/2020, de 14 de març i les seves prorrogues i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre i posteriors.

- O que hagin patit una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació en el període de 15 de març de 2020 fins el dia 19 de juny (dia en que finalitza la fase III a tot el territori de Catalunya) i des del dia 16 d'octubre de 2020 fins el dia 31 de desembre, en comparació amb el mateix període de l'any anterior, com a conseqüència dels efectes de la COVID-19.

4.2. Requisits per obtenir la condició de beneficiari

- Persones físiques i/o jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) legalment constituïdes que siguin, titulars d'empreses i establiments comercials i de serveis amb seu fiscal a Sant Feliu de Buixalleu, amb un màxim de 7 treballadors/es per compte aliena en el moment de la declaració de l'estat d'alarma, que es trobin en alguns dels supòsits previstos a la base 4.1.

- Que desenvolupin una activitat econòmica a Sant Feliu de Buixalleu (presentar la declaració censal - model 036 o 037- segons procedeixi) i estiguin legalment implantades.

- No estar comprès en cap dels supòsits previstos a l'article 13.2 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, General de Subvencions.

- Trobar-se al corrent del compliment de les obligacions tributàries amb l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu, Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- No haver estat sancionat/da, per resolució ferma amb la pèrdua de la possibilitat d'obtenir subvencions i/o ajuts públics.

- El compliment dels requisits s'ha d'acreditar mitjançant les declaracions responsables que inclouen aquestes bases i la presentació de la documentació acreditativa.

4.3. Obligacions de les persones beneficiàries

4.3.1. Les persones beneficiàries hauran de complir els requisits següents:

a) Destinar els fons atorgats, en igual quantia, al pagament de despeses vinculades al manteniment i/o reactivació de l'activitat habitual en el període inclòs a l'objecte de la subvenció.

b) Col·laborar en les actuacions de comprovació i informació que facin l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu.

c) Disposar de la documentació comptable que pugui ser exigida pels òrgans de fiscalització i facilitar-la per garantir-ne les facultats d'inspecció i control, durant un termini de 4 anys.

d) Conservar els documents justificatius de l'aplicació dels fons rebuts, inclosos els documents electrònics, durant un termini de 4 anys.

e) Declarar la totalitat de les subvencions sol·licitades i atorgades per a la mateixa finalitat, concepte i import de l'Ajuntament i/o d'altres administracions.

f) Donar l'adequada publicitat del caràcter públic de l'actuació subvencionada.

4.3.2. En aplicació de la Llei 38/2003, la presentació de la sol·licitud de subvenció comportarà l'autorització del sol·licitant perquè l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu comprovi de forma directa el compliment de les obligacions en aquesta matèria.

4.3.3. Les persones beneficiàries de subvencions restaran sotmeses a les responsabilitats i el règim sancionador que, sobre infraccions administratives en la matèria, estableix la normativa aplicable en matèria de subvencions.

4.3.4. Les persones beneficiàries no podran alterar en cap cas el destí dels ajuts atorgats.

4.3.5. Només es podrà ser beneficiari per un dels supòsits previstos: Les persones físiques (autònoms) o jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) que siguin titulars d'empreses o establiments amb un màxim de 7 treballadors/es per compte aliena en el moment de la declaració de l'estat d'alarma.

V. Quantia

L'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu atorgarà a cada beneficiari i pels conceptes que seguidament s'exposen els següents ajuts:

1. Supòsit 1: Autònoms i persones jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) que hagin suspès la seva activitat com a conseqüència del Reial Decret 463/2020, de 14 de març i les seves prorrogues i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre: 500 € pel període del dia 14.3.2020 fins el 19.06.2020 + 500 € pel període del dia 16.10.2020 fins el dia 31.12.2020, amb un total màxim de 1.000 € .

2. Supòsit 2: Autònoms i persones jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) que hagin patit una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació en el període de 14 de març de fins el dia 19 de juny de 2020 (dia en que finalitza la fase III a tot el territori de Catalunya), i del 16 d'octubre al 31 de desembre de 2020 en comparació amb els mateixos períodes de l'any 2019, com a conseqüència dels efectes de la COVID-19:

2.1. Reducció facturació en un 75%: 375 € pel període del dia 14.3.2020 fins el 19.06.2020 + 375 € pel període del dia 16.10.2020 fins el dia 31.12.2020, amb un total màxim de 750€ .

2.2. Reducció facturació entre un 40% i un 74 %: 313 € pel període del dia 14.3.2020 fins el 19.06.2020 + 313 € pel període del dia 16.10.2020 fins el dia 31.12.2020, amb un total màxim de 626 €

VI. Aplicació i crèdit pressupostari

Les subvencions aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 929.479000, amb una dotació de 10.000 euros.

VII. Sol·licitud i documentació

7.1. Les sol·licituds s'han de presentar telemàticament a través de la seu electrònica d'aquest ajuntament, en el tràmit previst a l'efecte.

7.2. El termini de presentació de les sol·licituds serà de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria en el butlletí oficial de la província, DOGC, el tauler d'anuncis, e-tauler de la seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu i la web municipal. La presentació de la sol·licitud fora de termini comporta l'exclusió del sol·licitant.

7.3. A la instància de sol·licitud normalitzada haurà d'adjuntar-se la següent documentació en funció del supòsit de subvenció que es sol·liciti:

1) Supòsit 1: Que hagin suspès la seva activitat com a conseqüència del Reial Decret 463/2020, de 14 de març i les seves prorrogues i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre:

(a) Autònoms amb un màxim de 7 treballadors per compte aliena:

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en l'ANNEX 1.

- NIF del sol·licitant.(

- Còpia dels rebut de pagament de la quota d'autònoms o de la mútua alternativa en el cas dels professionals que hi estiguin acollits, corresponent als mesos de març fins el juny de 2020 i d'octubre a desembre 2020.

- Declaració censal, model 036 o 037, segons procedeixi.

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020.

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases.

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o acreditació documental de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19), que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, ha de ser igual o superior a l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de l'ajut.

( (b) Persones jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) amb un màxim de 7 treballadors per compte aliena: (

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en (ANNEX 1).

- Fotocòpia del CIF.

- Estatuts inscrits.

- Fotocopia del NIF del representant i poders notarials i certificació de delegació per actuar en representació del sol·licitant.

- Alta IAE de l'activitat cessada per causa de la COVID 19, si s'escau.

- Declaració censal model 036 o 037, segons procedeixi.

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020.

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases.

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o justificació de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19) que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, ha de ser igual o superior a l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de l'ajut.

2) Supòsit 2: Que hagin patit una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació en el període de 14 de març fins el dia 19 de juny de 2020 (dia en que finalitza la fase III a tot el territori de Catalunya) i del dia 16 d'octubre fins el dia 31 de desembre de 2020 en comparació amb el mateix període de l'any anterior, i com a conseqüència dels efectes de la COVID-19:

(a) Autònoms amb un màxim de 7 treballadors per compte aliena:

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en l'ANNEX 1.

- NIF del sol·licitant.

- Còpia dels rebut de pagament de la quota d'autònoms o de la mútua alternativa en el cas dels professionals que hi estiguin acollits, corresponent als mesos de març fins el juny de 2020 i d'octubre a desembre 2020, ambdós inclosos

- Declaració censal, model 036 o 037, segons procedeixi.

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020.

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- L'acreditació de la reducció de la facturació es realitzarà mitjançant l'aportació de la informació comptable que la justifiqui segons el règim:

1. Estimació directa:

- Llibre registre d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2019.

- Llibre registre d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2020.

- Qualsevol altre mitja de prova admès en dret, que acrediti la reducció d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre 2020 en relació els ingressos dels mateixos períodes de l'exercici 2019.

2. Estimació objectiva:

- Models 131 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de 2019 i declaració de la renda de 2019.

- Models 131 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de 2019.

- Models 303 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de i 390 de 2019.

- Models 303 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de i 390 de 2020.

- Llibre registre de vendes i ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2019.

- Llibre registre de vendes i ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2020.

- Qualsevol altre mitja de prova admès en dret, que acrediti la reducció d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre 2020 en relació els ingressos dels mateixos períodes de l'exercici 2019.

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o justificació de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19) que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, ha de ser igual o superior a l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de l'ajut

(b) Persones jurídiques (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) amb un màxim de 7 treballadors per compte aliena: (

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en (ANNEX 1).

- Fotocòpia del CIF.

- Estatuts inscrits.

- Fotocopia del NIF del representant i poders notarials i certificació de delegació per actuar en representació del sol·licitant.

- Alta IAE de l'activitat, si s'escau.

- Declaració censal, model 036 o 037, segons procedeixi.

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases

- L'acreditació de la reducció de la facturació es realitzarà mitjançant l'aportació de la informació comptable que la justifiqui següent:

1. Llibre de registre d'ingressos del període març a juny de 2019.

2. Llibre de registre d'ingressos del període març a juny 2020.

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o justificació de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19), que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, ha de ser igual o superior a l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de la subvenció.

7.4. La presentació de la declaració responsable faculta l'Administració per verificar en qualsevol moment la veracitat de les dades declarades per al requisit d'empadronament i qualsevol altre.

7.5. No obstant, en qualsevol moment del procediment, l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu podrà sol·licitar els documents d'aclariment o complementaris necessaris i efectuar les actuacions de comprovació que consideri oportunes. (

7.6. La inexactitud o falsedat de les declaracions responsables, a més de ser causa d'exclusió de la persona sol·licitant de la convocatòria, és també causa de revocació, sens perjudici de les responsabilitats de qualsevol tipus en què hagi pogut incórrer

7.7. La presentació de la sol·licitud de subvenció pressuposa el coneixement i l'acceptació de la normativa que la regulen.

VIII. Presentació de sol·licituds

El termini de la presentació de les sol·licituds serà de 15 dies hàbils a comptar des de l'endemà de la data de publicació de la convocatòria en el butlletí oficial de la província, DOGC, al tauler d'anuncis de la Corporació, a etauler i la web municipal de l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu.

IX. Tramitació dels ajuts i documentació

9.1. Òrgan competent per a la instrucció i resolució

L'òrgan competent per a la instrucció de l'expedient és el Primer Tinent d'Alcalde i Regidor de promoció econòmica i desenvolupament local.

L'òrgan competent per a resoldre serà per Decret d'Alcaldia assistit pel Primer Tinent d'Alcalde i regidor de promoció econòmica i desenvolupament local i/o per acord de Junta de Govern i/o de Ple.

9.2. Procediment:

9.2.1. Una vegada registrada la sol·licitud, es verificarà que la persona sol·licitant compleix els requisits, obligacions, la documentació requerida i que s'ha presentat dins del termini establert.

Si no es compleixen els requisits o manqui documentació, es requerirà a el/la sol·licitant per tal que en un termini de deu dies hàbils esmeni el defecte o adjunti els documents preceptius, amb l'advertiment de caducitat que si no ho fa s'entendrà que desisteix, d'acord amb l'article 94 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques (LPACAP), prèvia resolució de l'òrgan competent de l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu.

9.2.2. La manca de resolució, dins d'aquest termini, tindrà efectes desestimatoris.

9.2.3. S'examinaran conjuntament, en un sol procediment totes les sol·licituds presentades dins del termini establert, a fi de no superar la consignació habilitada a l'efecte i es resoldrà de forma motivada.

9.2.4. Un cop acordada la concessió de les subvencions, aquestes seran notificades a les persones interessades, per mitjans electrònics, en un termini màxim de 10 dies d'acord amb el que preveu l'article 41 LPACAP. Igualment seran comunicades a la BNDS a efectes de publicitat.

9.3. Justificació, acceptació i pagament de la subvenció

9.3.1. S'entendrà justificada la subvenció amb l'aportació de la documentació requerida en la sol·licitud de la subvenció (apartat 7.3 d'aquestes bases).

9.3.2. Una vegada atorgada la subvenció, i fetes les comprovacions pertinents, es tramitarà el pagament del 100% de la subvenció concedida als beneficiaris.

9.3.3. L'acceptació de la subvenció atorgada es presumeix amb la formulació de la sol·licitud.

9.3.4. Tot l'esmentat, sense perjudici del dret que ostenta l'eventual beneficiari d'impugnar la resolució d'atorgament de la subvenció en els termes que estableix la normativa vigent.

9.3.5. No s'acceptaran factures que siguin emeses per membres de la pròpia societat mercantil, ni les que emetin els que tinguin grau de parentiu per consanguinitat o afinitat de segon grau amb els representants/apoderats/socis d'aquesta (a excepció de d'aquelles despeses que portin causa de la col·laboració del familiar en el negoci,sigui autònom o societari), per la prestació de serveis al propi establiment, en virtut dels principis de deontologia professional.

9.4 Revocació i reintegrament de la subvenció

9.4.1. Seran motiu de revocació total o parcial de l'ajut:

a) Quan no s'hagin produït els supòsits objecte de l'ajut.

b) Quan no s'acreditin despeses, que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, han de ser per un import igual o superior a l'import d'aquesta subvenció

c) Quan s'incorri en alguna de les causes que s'especifica a l'article 37 de la Llei General de Subvencions. (

d) Per l'incompliment de les condicions i obligacions imposades als beneficiaris d'acord amb el que es disposa en aquestes bases. (

e) Per renúncia expressa del beneficiari. La renúncia ha de ser prèvia al cobrament de la subvenció. En cas contrari, s'ha de fer el reintegrament de les quantitats percebudes. (

9.4.2. L'Ajuntament podrà reclamar les quantitats indegudament percebudes pel beneficiari juntament amb l'interès de demora des del moment del pagament de la subvenció i fins a la data en què s'acordi la procedència del reintegrament.

X. Control financer de les subvencions

Les subvencions atorgades restaran sotmeses a control financer en els termes establerts a l'article 44 i següents de la Llei 38/2003.

XI. Compatibilitat d'altres subvencions

11.1. Les subvencions seran compatibles amb qualsevol altra concedida per altres administracions o ens públics o privats, amb les corresponents limitacions pel que fa a la suma dels imports.

Així mateix, les subvencions seran compatibles amb bonificacions i exempcions fiscals.

11.2. No obstant, el seu import no podrà ser d'una quantia, que en concurrència amb d'altres subvencions, bonificacions o ajuts rebuts d'altres administracions o ens públics o privats, nacionals o internacionals, superi el cost de les despeses suportades pel beneficiari.

11.3. L'atorgament de la subvenció no podrà donar com a resultat que la persona beneficiària de la subvenció esmentada pugui oferir preus per sota dels considerats de mercat o que signifiqui una alteració de les condicions de lliure competència.

XII. Règim sancionador

Els beneficiaris de les subvencions estaran sotmesos a les responsabilitats i règim sancionador sobre infraccions administratives establertes en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

XIII. Protecció de dades de caràcter personal

13.1. De conformitat amb la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals, d'acord amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i el Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques quant al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades i pel qual es deroga la Directiva 95/46/CE (Reglament general de protecció de dades) (DOUE 04.05.2016), es posa de manifest que la informació facilitada pels peticionaris d'aquesta subvenció serà tractada de conformitat amb la informació continguda en el registre d'activitats de tractament. Aquestes dades seran tractades amb la finalitat de gestionar i tramitar les convocatòries d'acord amb els principis de seguretat i confidencialitat que la normativa sobre protecció de dades estableix.

13.2. Els interessats podran exercir davant de l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu els seus drets d'accés, rectificació, cancel·lació i oposició en relació a les dades del fitxer mitjançant escrit lliurat al Registre General un cop hagi finalitzat la tramitació completa de la subvenció.

INSTRUCCIONS PRESENTACIÓ TELEMÀTICA:

La presentació de sol·licituds es realitzarà de forma telemàtica a través de la Seu electrònica municipal (espai web segur protegit per usuari).

Els formularis de sol·licitud estan disponibles a www.sfbuixalleu.cat, s? haurà d? emplenar i afegir-lo com a document adjunt a la instància genèrica a l? apartat http://www.santfeliudebuixalleu.cat/seu-electronica-2/tramits-i-gestions-etram/ que un cop signada es presentarà automàticament al Registre Electrònic municipal.

Com a rebut de la presentació de la sol·licitud, la persona sol·licitant rebrà un document telemàtic que consignarà el número de l? expedient, les dades de la persona sol·licitant i la data i hora de la presentació.

Els documents annexos necessaris per completar la sol·licitud i consignats en la Base 7 caldrà pujar-los a la plataforma en format PDF.

El document d'instància podrà estar signat mitjançant el certificat digital de la persona usuària que realitza la sol·licitud de subvenció.(

CONSULTES: Les consultes relatives a les previsions d? aquestes bases es faran arribar al correu: ajuntament@sfbuixalleu.cat, telèfon 972 864 018.

ANNEX 1.- MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE SOL·LICITUD SUPÓSIT 1-AUTÒNOMS amb un màxim de 7 treballadors per compte aliena (Que hagin suspès la seva activitat com a conseqüència del Reial Decret 463/2020, de 14 de març i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre)

En/Na (...) amb domicili (...), amb DNI núm. (...), amb correu electrònic i número de mòbil a efectes de notificacions electròniques (...).

DECLARO, sota la meva responsabilitat:

- Que personalment no incorro en cap de les causes de incompatibilitat i dels supòsits prohibició per obtenir subvencions regulats a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Que personalment estic al corrent del pagament de les obligacions tributàries davant l'Estat, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu, així com de les obligacions davant la Seguretat Social, exceptuant aquells casos que s'ha sol·licitat un ajornament del pagament, en aquest cas s'haurà d'aportar documentació probatòria.

- Que s'autoritza expressament a l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu a realitzar les consultes escaients en aquests organismes per acreditar que s'està al corrent de pagament en les fases del procediment que ho requereixin.

- Que l'activitat de (...) té la seu social i fiscal al municipi de Sant Feliu de Buixalleu.

- Que és un autònom dedicat a l'activitat econòmica de (...) i en aplicació del Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre,( ha hagut de suspendre la seva activitat com a mesura derivada de la crisi de la COVID-19, en els següents períodes:

1) Del dia 14 de març de 2020 fins el dia 19 de juny de 2020

2) Del dia 16 d'octubre de 2020 fins el dia 31 de desembre de 2020

- Que el nombre de treballadors/es aliens vinculats a l'activitat en data 14 de març de 2020 i actualment (ERTO's) és de (...) persones.

- Que personalment compleixo amb totes les obligacions que es determinen les bases reguladores de la present subvenció.

- Que les dades consignades en aquest formulari són certes i que tinc coneixement que la inexactitud o falsedat de les dades declarades comportarà resoldre, per part de l'òrgan competent, prèvia audiència de la persona interessada, en el sentit que correspongui (

- Que tinc coneixement que l'Administració podrà fer les comprovacions necessàries relatives al compliment de les dades declarades i la tinença de la corresponent documentació.

- Que la inexactitud o falsedat de les dades declarades en la present declaració, a més de ser causa d'exclusió de la persona sol·licitant de la convocatòria, és també causa de revocació, sens perjudici de les responsabilitats de qualsevol tipus en què hagi pogut incórrer.

- Que presento la documentació següent:(

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en l'ANNEX 1.

- NIF del sol·licitant.(

- Còpia dels rebut de pagament de la quota d'autònoms o de la mútua alternativa en el cas dels professionals que hi estiguin acollits, corresponent als mesos de març fins el juny de 2020 i d'octubre a desembre 2020

- Declaració censal, model 036 o 037, segons procedeixi

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020.

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases.

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o acreditació documental de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19), que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, es igual o supera l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de l'ajut.

- Que les factures i comprovant de pagament de les mateixes i/o comprovants de despesa que es presenten amb aquest document per justificar la subvenció, han estat satisfetes i pagades de forma definitiva als respectius creditors.

- Que aquestes despeses s'han produït entre el període de l'establiment de l'estat d'alarma regulat al Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 i fins el dia 19 juny de 2020 i de la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre fins el dia 31 de desembre de 2020

- Que la persona interessada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Data i signatura

ANNEX 1.- MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE SOL·LICITUD SUPÓSIT 1-PERSONES JURÍDIQUES amb un màxim de 7 treballadors per compte aliena (únicament societats limitades, comunitats de béns, societats civils, cooperatives) (Que hagin suspès la seva activitat com a conseqüència del Reial Decret 463/2020, de 14 de març i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre)

En/Na (...) amb domicili (...), amb DNI núm.(...) en representació de l'empresa (...) amb domicili (...), i NIF (...), amb correu electrònic i número de mòbil a efectes de notificacions electròniques (...).

DECLARO, sota la meva responsabilitat:

- Que a l'empresa que represento, no incorre en cap de les causes de incompatibilitat i dels supòsits prohibició per obtenir subvencions regulats a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Que a l'empresa que represento, està al corrent del pagament de les obligacions tributàries davant l'Estat, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu, així com de les obligacions davant la Seguretat Social, exceptuant aquells casos que s'ha sol·licitat un ajornament del pagament, en aquest cas s'haurà d'aportar documentació probatòria.

- Que s'autoritza expressament a l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu a realitzar les consultes escaients en aquests organismes per acreditar que s'està al corrent de pagament en les fases del procediment que ho requereixin.

- Que l'activitat de (...) té la seu social i fiscal al municipi de Sant Feliu de Buixalleu.

- Que és una empresa dedicada a l'activitat econòmica de (...) i en aplicació del Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19, i/o per la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre,( ha hagut de suspendre la seva activitat com a mesura derivada de la crisi de la COVID-19, en els següents períodes:

1. Del dia 14 de març de 2020 fins el dia 19 de juny de 2020

2. Del dia 16 d'octubre de 2020 fins el dia 31 de desembre de 2020

- Que el nombre de treballadors/es vinculats a l'activitat en data 14 de març de 2020 i actualment (ERTO's) és de (...) persones.

- Que l'empresa que represento, complirà amb totes les obligacions que es determinen les bases reguladores de la present subvenció.

- Que les dades consignades en aquest formulari són certes i que tinc coneixement que la inexactitud o falsedat de les dades declarades comportarà resoldre, per part de l'òrgan competent, prèvia audiència de la persona interessada, en el sentit que correspongui (

- Que tinc coneixement que l'Administració podrà fer les comprovacions necessàries relatives al compliment de les dades declarades i la tinença de la corresponent documentació.

- Que la inexactitud o falsedat de les dades declarades en la present declaració, a més de ser causa d'exclusió de la persona sol·licitant de la convocatòria, és també causa de revocació, sens perjudici de les responsabilitats de qualsevol tipus en què hagi pogut incórrer.

- Que presento la documentació següent

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en (ANNEX 1).

- Fotocòpia del CIF.

- Estatuts inscrits.

- Fotocopia del NIF del representant i poders notarials i certificació de delegació per actuar en representació del sol·licitant.

- Alta IAE de l'activitat cessada per causa de la COVID 19, si s'escau.

- Declaració censal model 036 o 037, segons procedeixi.

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020.

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases.

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o justificació de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19) que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, es igual o superior a l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de l'ajut.

- Que les factures i comprovant de pagament de les mateixes i/o comprovants de despesa que es presenten amb aquest document per justificar la subvenció, han estat satisfetes i pagades de forma definitiva als respectius creditors.

- Que aquestes despeses s'han produït entre el període de l'establiment de l'estat d'alarma regulat al Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 i fins el dia 19 juny de 2020 i de la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre fins el dia (...) de (...) de 2020

- Que la persona interessada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Data i signatura

ANNEX 1.- MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE SOL·LICITUD SUPÓSIT 2-AUTÒNOMS amb un màxim de 7 treballadors per compte aliena (Que hagin patit una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació en el període de 15 de març de 2020 fins el dia 19 de juny (dia en que finalitza la fase III a tot el territori de Catalunya) i des de el dia 16 d'octubre de 2020 fins el dia 31 de desembre de 2020 en comparació amb els mateixos períodes de l'any anterior, com a conseqüència dels efectes de la COVID-19)

En/Na. (...) amb domicili (...), amb DNI núm. (...), amb correu electrònic i número de mòbil a efectes de notificacions electròniques(...).

DECLARO, sota la meva responsabilitat:

Que personalment no incorro en cap de les causes de incompatibilitat o

- Que personalment no incorro en cap de les causes de incompatibilitat i dels supòsits prohibició per obtenir subvencions regulats a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Que personalment estic al corrent del pagament de les obligacions tributàries davant l'Estat, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu, així com de les obligacions davant la Seguretat Social, exceptuant aquells casos que s'ha sol·licitat un ajornament del pagament, en aquest cas s'haurà d'aportar documentació probatòria.

- Que s'autoritza expressament a l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu a realitzar les consultes escaients en aquests organismes per acreditar que s'està al corrent de pagament en les fases del procediment que ho requereixin.

- Que l'activitat econòmica de (...) té la seu social i fiscal al municipi de Sant Feliu de Buixalleu.

- Que es un autònom dedicat a l'activitat econòmica de (...) , que per causa de la COVID 19 he patit una reducció dràstica i involuntària de la meva facturació en el període de 15 de març de 2020 fins el dia 19 de juny (dia en que finalitza la fase III a tot el territori de Catalunya) i del dia 16 d'octubre de 2020 fins el dia 31 de desembre de 2020, en comparació amb el mateix període de l'any anterior, com a conseqüència dels efectes de la COVID-19.(

- Que el nombre de treballadors/es vinculats a l'activitat en data 14 de març de 2020 i actualment (ERTO's) és de (...)persones.

- Que personalment compleixo amb totes les obligacions que es determinen les bases reguladores de la present subvenció.

- Que les dades consignades en aquest formulari són certes i que tinc coneixement que la inexactitud o falsedat de les dades declarades comportarà resoldre, per part de l'òrgan competent, prèvia audiència de la persona interessada, en el sentit que correspongui (

- Que tinc coneixement que l'Administració podrà fer les comprovacions necessàries relatives al compliment de les dades declarades i la tinença de la corresponent documentació.

- Que la inexactitud o falsedat de les dades declarades en la present declaració, a més de ser causa d'exclusió de la persona sol·licitant de la convocatòria, és també causa de revocació, sens perjudici de les responsabilitats de qualsevol tipus en què hagi pogut incórrer.

- Que presento la documentació següent:(

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en l'ANNEX 1.

- NIF del sol·licitant.

- Còpia dels rebut de pagament de la quota d'autònoms o de la mútua alternativa en el cas dels professionals que hi estiguin acollits, corresponent als mesos de març fins el juny de 2020 i d'octubre a desembre 2020, ambdós inclosos

- Declaració censal, model 036 o 037, segons procedeixi.

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020.

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social.

- L'acreditació de la reducció de la facturació es realitzarà mitjançant l'aportació de la informació comptable que la justifiqui segons el règim:

1. Estimació directa:

- Llibre registre d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2019.

- Llibre registre d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2020.

- Qualsevol altre mitja de prova admès en dret, que acrediti la reducció d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre 2020 en relació els ingressos dels mateixos períodes de l'exercici 2019.

2. Estimació objectiva:

- Models 131 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de 2019 i declaració de la renda de 2019.

- Models 131 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de 2019.

- Models 303 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de i 390 de 2019.

- Models 303 dels períodes març a juny i d'octubre a desembre de i 390 de 2020.

- Llibre registre de vendes i ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2019.

- Llibre registre de vendes i ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre de 2020.

- Qualsevol altre mitja de prova admès en dret, que acrediti la reducció d'ingressos dels períodes març a juny i octubre a desembre 2020 en relació els ingressos dels mateixos períodes de l'exercici 2019.

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o justificació de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19) que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, es igual o superior a l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de l'ajut

- Que les factures i comprovant de pagament de les mateixes i/o comprovants de despesa que es presenten amb aquest document per justificar la subvenció, han estat satisfetes i pagades de forma definitiva als respectius creditors.

- Que aquestes despeses s'han produït entre el període de l'establiment de l'estat d'alarma regulat al Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 i fins el dia 19 juny de 2020 i de la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre fins el dia 31 de desembre de 2020

- Que la persona interessada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Data i signatura

ANNEX 1.- MODEL DE DECLARACIÓ RESPONSABLE SOL·LICITUD SUPÓSIT 2-PERSONES JURÍDIQUES (Que hagin patit una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació en el període de 15 de març de 2020 fins el dia 19 de juny (dia en que finalitza la fase III a tot el territori de Catalunya), i des de el dia 16 d'octubre de 2020 fins el dia 31 de desembre de 2020 en comparació amb els mateixos períodes de l'any anterior, com a conseqüència dels efectes de la COVID-19)

En/Na (...) amb domicili (...), amb DNI núm. (...) en representació de l'empresa (...) amb domicili (...), i NIF. (...), amb correu electrònic i número de mòbil a efectes de notificacions electròniques (...).

DECLARO, sota la meva responsabilitat:

- Que l'empresa que represento no incorre en cap de les causes de incompatibilitat i dels supòsits prohibició per obtenir subvencions regulats a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Que a l'empresa que represento, està al corrent del pagament de les obligacions tributàries davant l'Estat, la Generalitat de Catalunya i l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu, així com de les obligacions davant la Seguretat Social, exceptuant aquells casos que s'ha sol·licitat un ajornament del pagament, en aquest cas s'haurà d'aportar documentació probatòria.

- Que s'autoritza expressament a l'Ajuntament de Sant Feliu de Buixalleu a realitzar les consultes escaients en aquests organismes per acreditar que s'està al corrent de pagament en les fases del procediment que ho requereixin.

- Que l'activitat de (...) té la seu social i fiscal al municipi de Sant Feliu de Buixalleu.

- Que és una empresa dedicada a l'activitat econòmica de (...) que ha patit una reducció dràstica i involuntària de la seva facturació en el període de 15 de març de 2020 fins el dia 19 de juny (dia en que finalitza la fase III a tot el territori de Catalunya) i des de el dia 16 d'octubre de 2020 fins el dia (...) de (...) de 2020 en comparació amb el mateix període de l'any anterior, com a conseqüència dels efectes de la COVID-19.(

- Que el nombre de treballadors/es vinculats a l'activitat en data 14 de març de 2020 i actualment (ERTO's) és de (...) persones.

- Que l'empresa que represento, complirà amb totes les obligacions que es determinen les bases reguladores de la present subvenció.

- Que les dades consignades en aquest formulari són certes i que tinc coneixement que la inexactitud o falsedat de les dades declarades comportarà resoldre, per part de l'òrgan competent, prèvia audiència de la persona interessada, en el sentit que correspongui (

- Que tinc coneixement que l'Administració podrà fer les comprovacions necessàries relatives al compliment de les dades declarades i la tinença de la corresponent documentació.

- Que la inexactitud o falsedat de les dades declarades en la present declaració, a més de ser causa d'exclusió de la persona sol·licitant de la convocatòria, és també causa de revocació, sens perjudici de les responsabilitats de qualsevol tipus en què hagi pogut incórrer.

- Que presento la documentació següent

- Declaració responsable amb el contingut que es contempla en (ANNEX 1).

- Fotocòpia del CIF.

- Estatuts inscrits.

- Fotocopia del NIF del representant i poders notarials i certificació de delegació per actuar en representació del sol·licitant.

- Alta IAE de l'activitat, si s'escau.

- Declaració censal, model 036 o 037, segons procedeixi.

- TC1 i TC2 dels mesos març, abril, maig i juny de 2020 (el dia 19 de juny va finalitzar la fase III a tot el territori de Catalunya) i octubre, novembre i desembre de 2020

- Certificat d'estar al corrent de pagament amb l'Agència Estatal d'Administració Tributària, Agència Tributària de Catalunya i la Seguretat Social

- Resolucions d'atorgament d'ajuts pel mateix concepte que el regulat en aquestes bases

- L'acreditació de la reducció de la facturació es realitzarà mitjançant l'aportació de la informació comptable que la justifiqui següent:

1. Llibre de registre d'ingressos del període març a juny de 2019.

2. Llibre de registre d'ingressos del període març a juny 2020.

- Llibre diari de despeses de l'exercici 2020 o justificació de despeses directament relacionades amb l'activitat (quotes d'autònoms, lloguers de locals, quotes hipotecàries, quotes de préstecs, serveis i subministraments bàsics aigua, llum, gas..., costos laborals, serveis, subministraments o manteniments necessaris per reactivar l'activitat habitual, sempre que obeeixin a la implantació de mesures relacionades amb la COVID-19), que un cop deduït els imports dels ajuts atorgats, ES igual o superior a l'import d'aquest ajut.

- Certificat de titularitat del número de compte bancari on realitzar en el seu cas la transferència de l'import de la subvenció.

- Que les factures i comprovant de pagament de les mateixes i/o comprovants de despesa que es presenten amb aquest document per justificar la subvenció, han estat satisfetes i pagades de forma definitiva als respectius creditors.

- Que aquestes despeses 'han produït entre el període de l'establiment de l'estat d'alarma regulat al Real Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l'estat d'alarma per a la gestió de la situació de la crisi sanitària ocasionada per la COVID-19 i fins el dia 19 juny de 2020 i de la Resolució SLT/2546, de 15 d'octubre fins el dia 31 de desembre de 2020

- Que la persona interessada o qui la representi es responsabilitza de la veracitat dels documents aportats, d'acord amb l'article 28.7 de la Llei 39/2015, de 1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.

Data i signatura

Sant Feliu de Buixalleu, 4 de febrer de 2021

Josep Roquet Avellaneda

Alcalde

EDICTO relativo a la aprobación inicial de las bases reguladoras específicas de subvenciones a autónomos y empresas jurídicas (únicamente sociedades limitadas, comunidades de bienes, sociedades civiles y cooperativas) de Sant Feliu de Buixalleu para hacer frente al impacto económico causado por la COVID-19. - Diario Oficial de Cataluña de 12-02-2021

Ver el documento "EDICTO relativo a la aprobación inicial de las bases reguladoras específicas de subvenciones a autónomos y empresas jurídicas (únicamente sociedades limitadas, comunidades de bienes, sociedades civiles y cooperativas) de Sant Feliu de Buixalleu para hacer frente al impacto económico causado por la COVID-19. - Diario Oficial de Cataluña de 12-02-2021"

Acceda bajo demanda

Accede a más de 4.000.000 de documentos

Localiza la información que necesitas