Bases de subvencions per ...29-01-2021

Última revisión
29/01/2021

Bases de subvencions per a establiments de restauració del municipi d'Orís amb motiu de la situació generada per la COVID-19. - Boletín Oficial de Barcelona de 29-01-2021

Tiempo de lectura: 19 min

Tiempo de lectura: 19 min

Relacionados:

Bases de subvencions per a establiments de restauracio del municipi d Oris amb motiu de la situacio generada per la COVID-19. - Boletín Oficial de Barcelona de 29/01/2021

Plazo de la solicitud:Ver Detalles, 29/01/2021 hasta ----

Beneficiarios: Administraciones públicas, Empresas y autónomos

Tipo: Bases

Boletín: Boletín Oficial de Barcelona

Categorías: Vivienda e hipotecas, Empresa, Comercio y marketing, Empleo y contratación, Industria, Seguridad

(Páginas 1-10)


El Ple de l'Ajuntament d'Orís, en sessió ordinària de data 20 de gener de 2021, va aprovar inicialment les bases específiques reguladores per a la de subvencions per a establiments de restauració del municipi d'Orís amb motiu de la situació generada per la COVID-19, les quals es sotmeten a informació pública mitjançant edicte en el Butlletí Oficial de la Província i en el tauler d'anuncis de la Corporació, per un termini de 20 dies hàbils, a comptar des de l'endemà de la data de la darrera publicació, per a la presentació d'al·legacions.

A continuació es passa a publicar íntegrament el text de les bases:

Orís té un teixit empresarial dedicat al sector de la restauració que està patint de forma greu els efectes de la pandèmia ocasionada per la COVID-19.

És per això que, més enllà dels instruments habituals de suport i foment a les empreses, esdevé necessari disposar d'un instrument específic per ajudar aquest sector estratègic del municipi que genera una important activitat econòmica i que contribueix a la generació de desenes de llocs de treball.

Article 1. OBJECTE

L'objecte d'aquestes bases és definir el conjunt de condicions i el procediment de concessió de subvencions per part de l'Ajuntament d'Orís en l'àmbit de la restauració que s'han vist afectades per la crisi de la Covid-19, amb la finalitat de donar suport econòmic en aquesta tipologia d'establiments que s'han vist obligats a tancar i/o reduir la seva activitat i continuar fent front a les despeses habituals relacionades amb l'activitat que s'ha continuat desenvolupant malgrat el tancament o paralització de l'activitat com llum, aigua, lloguer, salaris, seguretat social, entre d'altres.

Article 2. ACTUACIONS SUBVENCIONABLES

El cessament o reducció per llei dels aforaments i horaris d'obertura de les activitats econòmiques del sector de la restauració que es puguin acreditar-ho des del dia 1 de gener de 2021 fins al 13 de desembre de 2021.

Es subvencionarà la despesa de l'activitat que s'ha hagut de seguir fent malgrat les restriccions imposades per fer front a la Covid-19, com el tancament o la reducció de

Avinguda del Castell, 1 08573 Orís Tel. 93 859 02 47 Fax. 93 850 40 70 e-mail: oris.info@diba.cat http//www.oris.cat

l'activitat, com ara subministraments de llum, aigua, gas, lloguers, rebut d'autònoms, entre d'altres.

Article 3. BENEFICIARIS

1. Poden ser beneficiaris d'aquestes subvencions les persones físiques o jurídiques empadronades al municipi d'Orís o les activitats d'aquest sector donades d'alta dins del municipi.

2. Cal estar al corrent del compliment de les seves obligacions tributàries i davant la Seguretat Social.

3. És necessari haver suspès total o parcialment la seva activitat econòmica com a mesura derivada de l'aplicació dels decrets i acords dictats per les autoritats sanitàries i pel PROCICAT.

4. El compliment dels requisits s'ha d'acreditar mitjançant les declaracions responsables que inclou la sol'licitud de subvenció i la presentació de la documentació acreditativa quan així es sol'liciti. Als efectes d'aquestes bases reguladores, s'entenen com empreses de comerç aquelles que presten les activitats empresarials de comerç al detall, quedant exclosos expressament els fabricants i majoristes que no realitzen venda al detall.

5. Els beneficiaris no poden estar afectats per cap de les prohibicions contingudes a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions, ni ser deutors per cap concepte de la hisenda municipal.

Article 4. IMPORT SUBVENCIONABLE

La quantia de la subvenció atorgada serà:

LÍNIA 1 Per a professionals autònoms del sector de la restauració. Un màxim de 300¬ mensuals durant el període de tancament o reducció per llei de l'activitat, d'acord amb els requisits que demanen les bases en concepte de despeses fixes.

LÍNIA 2 Per a professionals autònoms del sector de la restauració que tinguin despeses de lloguer. El 60 % fins un màxim de 400¬ del cost mensual del lloguer per cada establiment durant el període de tancament o reducció per llei de l'activitat d'aquestes activitats empresarials.

Les dues línies de subvenció són acumulables.

L'import definitiu es calcularà tenint en compte els dies reals de tancament i/o reducció de l'activitat.

La justificació es podrà fer de manera inicial en el moment de sol·licitar la subvenció .

S'admetran diverses sol·licituds per a cada una de les línies de subvenció sempre i quan els conceptes subvencionables no sobrepassin la quantia màxima fixada en aquest apartat.

Article 5. FINANÇAMENT

Aquestes subvencions són atorgades per l'Ajuntament d'Orís, la dotació màxima dels ajuts previstos en aquesta convocatòria és de 216.200,00 ¬, que aniran a càrrec de l'aplicació pressupostària 439 4800012 del pressupost vigent.

Article 6. SOL·LICITUD I TERMINIS

Les sol·licituds d'ajut es formalitzaran i es presentaran a partir de la publicació de la corresponent convocatòria fins al 13 de desembre de 2021, complimentant el formulari que estarà disponible al web de l'Ajuntament d'Orís (www.oris.cat) i es presentarà telemàticament a través de la seu electrònica (http://www.oris.cat/). També es podrà presentar al Registre General de l'Ajuntament d'Orís, a Avinguda del Castell, 1 d 'Orís.

La presentació de les sol·licituds fora de termini comporta l'exclusió de l'aspirant.

1. A la sol·licitud haurà d'adjuntar-se la següent documentació:

- Formulari de sol·licitud

- Fotocòpia del NIF/NIE del sol·licitant.

- En cas de ser persona jurídica, fotocòpia del CIF.

- Identificació de l'establiment físic que ha cessat l'activitat a causa de la crisi del COVID- 19.

- Declaració responsable segons la qual ha hagut de suspendre l'activitat econòmica com a mesura derivada de la crisi del COVID-19.

- Justificant de titularitat del compte bancari on s'hauria de fer l'ingrés de l'ajut.

- Declaració responsable del compliment dels requisits establerts a l'article 13 de la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

- Declaració responsable de trobar-se al corrent de pagament de les obligacions tributàries i amb la Seguretat Social.

2. En cas que la documentació presentada sigui incorrecta o incompleta es requerirà al/a la beneficiari/ària per tal que en el termini de deu dies hàbils a partir de l'endemà en què tingui lloc la notificació procedeixi a la seva rectificació o a les esmenes necessàries amb la indicació que si no ho fa així s'entendrà per desistit de la seva sol·licitud.

Article 7. CONVOCATÒRIA

La publicació de la convocatòria iniciarà el còmput del termini de presentació de les sol·licituds, d'acord amb l'article anterior.

Article 8. PROCEDIMENT D'ATORGAMENT I RESOLUCIÓ

1. L'òrgan competent per resoldre sobre la concessió o denegació de les prestacions sol·licitades és l'Alcaldia.

2. El termini màxim per dictar i notificar la resolució de les subvencions serà de tres mesos a comptar des de la data de finalització de la presentació de sol·licituds de subvenció que marqui la respectiva convocatòria. La manca de resolució dins d'aquest termini legitima a l'interessat per entendre desestimada la seva sol·licitud per silenci administratiu.

3. Per a la concessió d'aquestes subvencions pel procediment de concurrència competitiva, el criteri de concessió serà per l'estricte ordre de sol·licitud sempre i quan

Avinguda del Castell, 1 08573 Orís Tel. 93 859 02 47 Fax. 93 850 40 70 e-mail: oris.info@diba.cat http//www.oris.cat

compleixi els requisits establerts en aquestes bases i d'acord amb la disponibilitat pressupostària.

4. Els procediments d'aprovació de les bases, així com de sol·licitud i atorgament fins a la resolució que posi fi al procediment administratiu, no restaran suspesos d'acord amb l'apartat 4 de la disposició addicional tercera del Reial Decret 463/2020 de 14 de març.

Article 9. JUSTIFICACIÓ, ACCEPTACIÓ I PAGAMENT DE LA SUBVENCIÓ

S'entendrà justificada la subvenció amb l'aportació del justificant de despesa superior a la quantitat de subvenció atorgada.

Una vegada atorgada la subvenció, i fetes les comprovacions pertinents, es tramitarà el pagament del 100% de la subvenció concedida als beneficiaris.

L'acceptació de la subvenció atorgada es presumeix amb la formulació de la sol·licitud.

A tal efecte, un cop notificada la resolució d'atorgament de la subvenció, si els beneficiaris no estan interessats en percebre la subvenció concedida, disposaran d'un termini de deu dies hàbils per manifestar de forma expressa la seva renúncia. Tot l'esmentat, sense perjudici del dret que ostenta l'eventual beneficiari d'impugnar la resolució d'atorgament de la subvenció en els termes que estableix la normativa vigent.

Article 10. OBLIGACIONS DELS BENEFICIARIS

Els beneficiaris de la subvenció estan obligats a:

Complir amb totes les condicions establertes en aquestes Bases i en la respectiva Convocatòria.

Trobar-se al corrent de llurs obligacions fiscals i tributàries amb la Seguretat Social, amb l'Agència Tributària i amb la hisenda municipal.

Facilitar les actuacions de comprovació i control financer, així com a la documentació complementària que es requereixi a tal efecte.

Article 11. COMPATIBILITATS AMB ALTRES SUBVENCIONS

Aquestes subvencions són compatibles amb qualsevol altre subvenció que pugui atorgar l'Ajuntament d'Orís o qualsevol altre ens públic o privat, respectant el límit establert a l'article 20 de la Llei general de subvencions.

Article 12. REVOCACIÓ I REINTEGRAMENT DE LA SUBVENCIÓ

1. L'Ajuntament podrà anul·lar totalment o parcial la subvenció atorgada quan la despesa no s'hagi produït en la forma prevista, quan es donin alteracions de les condicions que van determinar la seva concessió o quan s'incorri en alguna de les causes que s'especifica a l'article 37 de la Llei General de Subvencions. També s'haurà de fer en els següents casos:

Per l'incompliment de les condicions i obligacions imposades als beneficiaris d'acord amb el que es disposa en aquestes bases.

Per decisió del beneficiari. La renúncia ha de ser prèvia al cobrament de la subvenció. En cas contrari, ha de fer el reintegrament de les quantitats percebudes.

2. En cas de manca de justificació o de concurrència de les causes de reintegrament previstes a la normativa aplicables es produirà la pèrdua del dret total o parcial de la subvenció atorgada i podrà ser motiu de revocació de conformitat i amb el procediment establert a la normativa d'aplicació.

3. L'Ajuntament podrà reclamar les quantitats indegudament percebudes pel beneficiari juntament amb l'interès de demora des del moment del pagament de la subvenció i fins a la data en què s'acordi la procedència del reintegrament.

Article 13. RÈGIM SANCIONADOR

Els beneficiaris de les subvencions estaran sotmesos a les responsabilitats i règim sancionador sobre infraccions administratives establertes en la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions.

Article 14. PROTECCIÓ DE DADES DE CARÀCTER PERSONAL

D'acord amb la normativa vigent de protecció de dades de caràcter personal, les dades de caràcter personal dels sol·licitants seran tractades amb la finalitat de gestionar i tramitar aquestes bases i les respectives convocatòries d'acord amb els principis de seguretat i confidencialitat que la normativa sobre protecció de dades estableix.

RÈGIM SUPLETORI En allò que no disposa aquest procediments s'aplicaran amb caràcter supletori les disposicions legals i reglamentàries vigents que regulen l'activitat de les administracions públiques i, en concret, la Llei 38/2003, de 17 de novembre, general de subvencions; el Reial Decret 887/2006, de 21 de juliol, pel qual s'aprova el reglament de la Llei general de subvencions, la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, de procediment administratiu comú de les administracions públiques, i la resta de legislació concordant, així com la Llei 26/2010, de 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.'

Edicto

La Sesión Plenaria del Ayuntamiento de Orís, en sesión ordinaria de fecha 20 de enero de 2021, aprobó inicialmente las bases reguladoras específicas para las subvenciones para establecimientos de restauración en el municipio de Orís con motivo de la situación generada por el COVID-19, que se someten a información pública a través del edicto en la Gaceta Oficial de la Provincia y en el tablón de anuncios de la Corporación , durante un período de 20 días hábiles, a partir del día siguiente a la fecha de la última publicación, para la presentación de declaraciones.

La siguiente es la publicación completa del texto de las reglas:

BASES REGULADORAS PARA LA CONCESIÓN DE SUBVENCIONES A ESTABLECIMIENTOS DE RESTAURACIÓN EN EL MUNICIPIO DE ORÍS CON MOTIVO DE LA SITUACIÓN GENERADA POR EL COVID-19

Avinguda del Castell, 1 08573 Orís Tel. 93 859 02 47 Fax. 93 850 40 70 e-mail: oris.info@diba.cat http//www.oris.cat

Orís cuenta con un tejido empresarial dedicado a la industria de la restauración que sufre gravemente los efectos de la pandemia causada por COVID-19.

Es por ello que, más allá de los habituales instrumentos de apoyo y promoción a las empresas, se hace necesario contar con un instrumento específico para ayudar a este sector estratégico del municipio que genera una importante actividad económica y contribuye a la generación de decenas de puestos de trabajo.

Artículo 1. Objeto

El objetivo de estas bases es definir el conjunto de condiciones y el procedimiento de concesión de subvenciones por parte del Ayuntamiento de Orís en el ámbito de la restauración que se han visto afectadas por la crisis del Covid-19, con el fin de proporcionar apoyo financiero en este tipo de establecimientos que se han visto obligados a cerrar y/o reducir su actividad y seguir afrontando los gastos habituales relacionados con la actividad que se ha seguido desarrollando a pesar del cierre o parada de actividad como electricidad, agua, alquiler, salarios, seguridad social, entre otros.

Artículo 2. ACCIONES SUBVENCIONABLES

El cese o reducción por ley de capacidades y horarios de apertura de las actividades económicas del sector de la restauración que pueden acreditarse del 1 de enero de 2021 al 13 de diciembre de 2021.

Los gastos de la actividad que se ha tenido que seguir realizándose se subvencionarán a pesar de las restricciones impuestas para hacer frente al Covid-19, como el cierre o la reducción de la actividad, como el suministro de electricidad, el agua, el gas, los alquileres, los ingresos de los trabajadores por cuenta propia, entre otros.

Artículo 3. Beneficiarios

1. Los beneficiarios de estas subvenciones podrán ser personas físicas o jurídicas inscritas en el municipio de Orís o las actividades de este sector cumplidas dentro del municipio.

2. Es necesario estar al día con el cumplimiento de sus obligaciones tributarias y ante el Instituto de la Seguridad Social.

3. Es necesario haber suspendido total o parcialmente su actividad económica como medida derivada de la aplicación de los decretos y acuerdos emitidos por las autoridades sanitarias y el PROCICAT.

4. El cumplimiento de los requisitos deberá acreditarse mediante las declaraciones responsables incluidas en la solicitud de subvención y la presentación de la documentación justificativa cuando se solicite. A los efectos de estas bases reguladoras, se entiende que las empresas son aquellas que ofrecen actividades comerciales minoristas, quedando expresamente excluidos los fabricantes y mayoristas que no realizan el comercio minorista.

5. Los beneficiarios no podrán verse afectados por ninguna de las prohibiciones contenidas en el artículo 13 de la Ley General de Subvenciones 38/2003, de 17 de noviembre, ni ser deudores de ningún concepto de tesorería municipal.

Artículo 4. CANTIDAD SUBVENCIONABLE

El importe de la subvención otorgada será:

LINE 1 Para profesionales autónomos del sector de la restauración. Un máximo de 300 euros al mes durante el período de cierre o reducción por ley de la actividad, de acuerdo con los requisitos de las bases para gastos fijos.

AJUNTAMENT

ORÍS

(BARCELONA)

LINE 2 Para profesionales autónomos del sector de la restauración que tengan gastos de alquiler. 60% hasta un máximo de 400 euros del coste mensual del alquiler por cada establecimiento durante el período de cierre o reducción por ley de la actividad de estas actividades comerciales.

Las dos líneas de subvención son acumulativas.

El importe final se calculará teniendo en cuenta los días reales de cierre y/o reducción de la actividad.

La justificación podrá hacerse inicialmente en el momento de solicitar la subvención.

Se aceptarán varias solicitudes para cada una de las líneas de subvención siempre que los conceptos subvencionables no superen el importe máximo establecido en esta sección.

Artículo 5. Financiación

Estas subvenciones son otorgadas por el Ayuntamiento de Orís, la asignación máxima de ayudas previstas en esta convocatoria es de 216.200.00 euros, que correrán a cargo de la solicitud presupuestaria 439 4800012 del presupuesto actual.

Artículo 6. SOLICITUD Y PLAZOS

Las solicitudes de subvención se formalizarán y presentarán desde la publicación de la convocatoria correspondiente hasta el 13 de diciembre de 2021, cumplimentando el formulario que estará disponible en la página web del Ayuntamiento de Orís (www.oris.cat) y se presentará electrónicamente a través de la oficina electrónica (http://www.oris.cat/). También se puede presentar en el Registro General del Ayuntamiento de Orís, en la Avenida del Castell, 1 en Orís.

La presentación de solicitudes después del plazo implica la exclusión del solicitante.

1. Deberá adjuntarse a la solicitud la siguiente documentación:

- Formulario de solicitud

- Fotocopia del NIF/NIE del solicitante.

- Si usted es una persona jurídica, fotocopia del CIF.

- Identificación del establecimiento físico que ha cesado la actividad debido a la crisis COVID-19.

- Declaración responsable según la cual ha tenido que suspender la actividad económica como medida derivada de la crisis COVID-19.

- Comprobante de la titularidad de la cuenta bancaria en la que debe depositarse la subvención.

- Declaración responsable del cumplimiento de los requisitos establecidos en el artículo 13 de la Ley General de Subvenciones 38/2003, de 17 de noviembre.

Avinguda del Castell, 1 08573 Orís Tel. 93 859 02 47 Fax. 93 850 40 70 e-mail: oris.info@diba.cat http//www.oris.cat

- Declaración responsable de estar al día con el pago de obligaciones tributarias y seguridad social.

2. Si la documentación presentada es incorrecta o incompleta, el beneficiario deberá asegurarse de que en un plazo de diez días hábiles a partir del día siguiente a la fecha en que tenga lugar la notificación, proceda a su rectificación o a las modificaciones necesarias que indiquen que si no lo hace se entenderá como desistido de su solicitud.

Artículo 7. Llamar

La publicación de la convocatoria comenzará el cálculo del plazo de presentación de solicitudes, de conformidad con el artículo anterior.

Artículo 8. PROCEDIMIENTO DE CONCESIÓN Y RESOLUCIÓN

1. El órgano competente para resolver la concesión o denegación de los beneficios solicitados es la Alcaldía.

2. El plazo máximo para dictar y notificar la resolución de las subvenciones será de tres meses a partir de la fecha de finalización de la presentación de las solicitudes de subvención que marquen la respectiva convocatoria. La falta de resolución dentro de este plazo legitima al interesado a comprender su solicitud de silencio administrativo.

3. Para la concesión de estas subvenciones por el procedimiento de concurrencia competitiva, el criterio de concesión será por el estricto orden de aplicación siempre que cumplan los requisitos establecidos en estas normas y de conformidad con la disponibilidad presupuestaria.

4. Los procedimientos de aprobación de las normas, así como la aplicación y concesión hasta la resolución que finalice el procedimiento administrativo, no se suspenderán de conformidad con el artículo 4 de la disposición adicional tercera del Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo.

Artículo 9. JUSTIFICACIÓN, ACEPTACIÓN Y PAGO DE LA SUBVENCIÓN

Se entenderá que la subvención ha sido justificada con la contribución de la prueba de gastos superior al importe de la subvención concedida.

Una vez adjudicada la subvención y realizadas los controles pertinentes, se tramitará el pago del 100% de la subvención concedida a los beneficiarios.

La aceptación de la subvención concedida se presupone con la formulación de la solicitud.

A tal fin, una vez notificada la resolución de la subvención, si los beneficiarios no están interesados en recibir la subvención concedida, tendrán un plazo de diez días hábiles para indicar expresamente su renuncia. Todo ello, sin perjuicio del derecho del beneficiario eventual a impugnar la resolución de concesión de la subvención en los términos establecidos por la normativa vigente.

Artículo 10. OBLIGACIONES DE LOS BENEFICIARIOS

Los beneficiarios de la subvención están obligados a:

Cumplir con todas las condiciones establecidas en estas Reglas y en la Llamada respectiva. Estar al día con sus obligaciones fiscales y fiscales con el Instituto de la Seguridad Social, la Agencia Tributaria y la Tesorería Municipal.

Facilitar las acciones de verificación y control financiero, así como a la documentación complementaria que se requiere para este fin.

AJUNTAMENT

ORÍS

(BARCELONA)

Artículo 11. COMPATIBILIDADES CON OTROS SUBSIDIOS

Estas subvenciones son compatibles con cualquier otra subvención que pueda ser otorgada por el Ayuntamiento de Orís o cualquier otro organismo público o privado, respetando el límite establecido en el artículo 20 de la Ley General de Subvenciones.

Artículo 12. REVOCACIÓN Y REEMBOLSO DE LA SUBVENCIÓN

1. El Ayuntamiento podrá cancelar total o parcialmente la subvención adjudicada cuando el gasto no se haya producido en la forma prevista, cuando se realicen modificaciones en las condiciones que determinaron su concesión o cuando se incurra en cualquiera de las causas especificadas en el artículo 37 de la Ley General de Subvenciones. También debe hacerse en los siguientes casos:

Debido al incumplimiento de las condiciones y obligaciones impuestas a los beneficiarios de conformidad con lo dispuesto en estos términos y condiciones.

Por decisión del beneficiario. La exención debe ser anterior a la recaudación de la subvención. De lo contrario, deberá reembolsar los importes recibidos.

2. En caso de falta de justificación o concurrencia de los motivos de reembolso previstos en la normativa aplicable, la pérdida del derecho total o parcial de la subvención concedida se producirá y podrá ser motivo de revocación de conformidad con y con el procedimiento establecido en la normativa aplicable.

3. El Ayuntamiento podrá reclamar los importes indebidamente percibidos por el beneficiario, junto con los intereses de demora desde el momento del pago de la subvención y hasta la fecha en que se acuerde el origen de la devolución.

Artículo 13. RÉGIMEN SANCIONANTE

Los beneficiarios de las subvenciones estarán sujetos a las responsabilidades y al régimen sancionador de infracciones administrativas establecido en la Ley 38/2003, de 17 de noviembre, de Subvenciones Generales.

Artículo 14. PROTECCION DE DATOS PERSONALES

De acuerdo con la normativa vigente en materia de protección de datos de carácter personal, los datos personales de los solicitantes serán tratados con el fin de gestionar y tratar estas bases y las respectivas convocatorias de acuerdo con los principios de seguridad y confidencialidad establecidos por la normativa de protección de datos.

REGIME EXTRA En las disposiciones de estos procedimientos, las disposiciones legales y reglamentarias vigentes que regulan la actividad de las administraciones públicas y, en

concreto, la Ley General de Subvenciones 38/2003, de 17 de noviembre, se aplicarán de manera adicional; Real Decreto 887/2006, de 21 de julio, por el que se aprueba el reglamento de la Ley General de Subvenciones, Ley 39/2015, de 1 de octubre, de Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas, y el resto de la legislación concordante, así como la Ley 26/2010, de 3 de agosto, de Régimen Jurídico y Procedimiento de las Administraciones Públicas de Cataluña.

L'alcalde

Arnau Basco i Cirera Orís, 21 de gener de 2021

Bases de subvencions per a establiments de restauració del municipi d'Orís amb motiu de la situació generada per la COVID-19. - Boletín Oficial de Barcelona de 29-01-2021

Ver el documento "Bases de subvencions per a establiments de restauració del municipi d'Orís amb motiu de la situació generada per la COVID-19. - Boletín Oficial de Barcelona de 29-01-2021"

Acceda bajo demanda

Accede a más de 4.000.000 de documentos

Localiza la información que necesitas