Dictamen del Consejo Cons...o del 2015

Última revisión
21/01/2015

Dictamen del Consejo Consultivo de Illes Balears núm 004/2015 del 21 de enero del 2015

Tiempo de lectura: 97 min

Tiempo de lectura: 97 min

Relacionados:

Órgano: Consejo Consultivo de Illes Balears

Fecha: 21/01/2015

Num. Resolución: 004/2015


Resumen

Dictamen núm. 4/2015, relatiu a la revisió d?ofici dels actes administratius que determinaren l?adjudicació del lloc de treball núm. x com a conseqüència de la convocatòria aprovada per la Resolució de la consellera d?Administracions *Públiques de 19 de juny de 2013 I. ANTECEDENTS 1. En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 88, de 22 de juny de 2013, es va publicar la

Ponente/s:

Pere Aguiló Crespí

Contestacion

Dictamen núm. 4/2015, relatiu a la revisió d?ofici dels actes administratius que

determinaren l?adjudicació del lloc de treball núm. x com a conseqüència de la

convocatòria aprovada per la Resolució de la consellera d?Administracions

Públiques de 19 de juny de 2013*

I. ANTECEDENTS

1. En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 88, de 22 de juny de 2013, es va

publicar la

Balears.

E x 4 ï S V

«E B a» (EBAP), amb codi

del lloc x, complement de destinació 25, forma de provisió per concurs i obert a

funcionaris públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears pertanyents als grups

/ . E : edagogia o llicenciatura

en psicopedagogia o tres cursos de la llicenciatura de pedagogia (equivalent a

diplomatura RD 1272/2003) i certificat C1 de català.

E x BO B é O

Públiques de 17 de j

EB h :

? Col·laborar en el desenvolu

.

?

.

? O

co .

?

E B .

? D EB .

? Qualsevol altra que li enc D

S .

* Ponè H . S . D. Pere Aguiló Crespí, conseller.

2

2. El 10 de juliol de 2013, en el termini establert, la senyora A. A. A., funcionària en

actiu del cos facultatiu superior de la Comunitat Autònoma, presenta una sol·licitud per

participar en el procés mencionat de provisió de llocs de treball, en la qual demana el

S V EB .

h

plicar el barem de mèrits, ja que no consten en el Registre de Personal, o

h . x

un seguit de fets que convé destacar:

a) L T V ració Grup A1/A2, creada en

la Resolució de convocatòria de 19 de juny de 2013 (annex 3), publica la proposta

. . .

S V EBAP, amb una puntuació de

21,7675 punts.

Aquest mateix dia, també es publica la valoració dels mèrits de les persones que han

participat en el procés de provisió de llocs de treball, i resulta que, per al lloc esmentat,

la senyora A. A. A. ha obtingut la puntuació més alta i la segueixen, en puntuació, les

persones següents:

? B. B. B : 18,320 punts.

? C. C. C.: 17,262 punts.

? D. D. D.: 14,962 punts.

? E. E. E.: 13,056 punts.

? F. F. F.: 11,170 punts.

b) El 13 de desembre de 2013, la senyora A. A. A. presenta al·legacions amb referència

a la puntuació que consta en la llista provisional publicada per la Comissió Tècnica de

V . h

expedient del Registre de Personal, ni altres mèrits que consten en la documentació

W 7

hores i un de BSCW de 10 hores. La dita funcionària va considerar que amb aquest

escrit la Comissió revisaria a consciència la seva puntuació, sense que fos necessari

x

la documentació aportada inicialment.

c) El 27 de gener de 2014, la Comissió Tècnica de Valoració publica la llista i la

judicació definitiva dels llocs de treball, i la senyora A. A. A. figura com

S V EB

x é x . E ü

fun é

8 4

3

Illes

Balears objecte del procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de

2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer

de 2014.

Atès que se li ha adjudicat el lloc de treball que havia sol·lici h

reconegut la puntuació que considera correcta, la senyora A. A. A. no presenta un recurs

potestatiu de reposició contra la Resolució de 28 de gener de 2014 publicada el 6 de

febrer.

d) La senyora A. A. A., el 8 de febrer de 2014, pren possessió del lloc de treball

adjudicat.

3. El 17 de febrer de 2014, la senyora B. B. B., funcionària de carrera de

h é

h havia obtingut la puntuació més alta

é . . . S

V EB

28 de gener de 2014 publicada el 6 de febrer.

L x é

següents:

a) La senyora B. B. B., en la fase de valoració dels mèrits, va veure millorada la

puntuació inicial que se li havia adjudicat (18,320 punts), fins a obtenir una puntuació

de 20,817 punts. Aquesta millora és el producte de la quantificació dels certificats de

dues accions formatives que són exactament iguals a unes altres que no es valoraren, en

cap moment, a la senyora A. A. A.: el curs Word 97 i les jornades «Els processos de

transició a la vida adulta: pràctiques innovadores en educació no formal».

b) E

puntuació dels estudis acadèmics oficials (apartat F) i les tres publicacions de la

recurrent que, segons el seu criteri, tenen relació amb el lloc de treball que es pretén

(apartat G); això condueix fins als 22,027 punts la puntuació acreditada, o, en cas que

només es tenguin en compte dues publicacions en lloc de tres, quedaria fixada en

21,777 punts, és a dir, superior a la de la senyora A. A. A., adjudicatària del lloc.

4. El 4 de març de 2014, es notifica a la senyora A. A. A. que la senyora B. B. B. ha

interposat el recurs potestatiu . .

Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i

x

al·legacions.

5. L ç de 2014, la senyora A. A. A., aprofitant el tràmit que se li ha atorgat,

senyora B. B. B., en el qual sol·licita que es valorin els certificats del curs Word 97, del

4

curs BSCW i de les jornades «Els processos de transició a la vida adulta: pràctiques

innovadores en educació no formal». Segons al·lega la funcionària, si es procedeix com

se sol·licita, la seva puntuació quedarà en 22,2025 punts, que resulten de la suma als

7675 h . E

definitiva, una puntuació superior a la pretesa per la senyora B. B. B.

6. El 14 de març de 2014, la Comissió Tècnica de Valoració avalua el recurs potestatiu

de reposició de la senyora B. B. B. i estima parcialment els seus arguments. En

ü S J EB

; h 8 7

punts, i prop . . .

x B. B. B.

7. E 8 ç 4 . . . x

del recurs potestatiu de r T V h

. x

4

es respongui h h

contestades. Les dites al·legacions no es van contestar tampoc en aquesta ocasió.

8. E 4 resol el recurs

potestatiu de B. B. B. h

S J EB 4

. . . .

En la resolució del recurs de reposició no es fa al·lusió a la qüestió de fons que sostenen

les al·legacions de la senyora A. A. A.; és a dir, no es reavaluen els seus mèrits, ja que la

resolució se centra en els mèrits de la recurrent. Això no obstant, sí que es diu en

analitzar el fets:

. x h

L / 6

de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.

H . . . ç 4

si bé aquestes no van referides a les pretensions de la recurrent [senyora B. B. B.], és

a dir, la senyora A. A. A. no discuteix la valoració dels cursos de doctorat ni les

publicacions de la senyora B. B. B.

Les al·legacions de la senyora A. A. A. se centren exclusivament a sol·licitar que es

h h

ç tratiu en temps i forma contra la

atorgar, reclamant la modificació de la valoració dels seus mèrits i, en conseqüència,

de la puntuació total atorgada. Però la senyora A. A. A. no va recórrer cap dels dos

actes administratius que, pel que fa a la seva adjudicació, han esdevingut ferms i

consentits.

5

mes previst legalment per interposar recu ç é

.

L B. B. B. S V EB

el 7 de juliol de 2014.

9. El 25 de jul 4 . . .

de les resolucions següents:

? 7 4

de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

? 8 4

s Balears objecte del

procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013

(BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de

2014.

? de 2014 del

recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera

8 4

istració de la

Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,

aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

L . . . é

sol·licitud, argumenta, de manera essencial:

La comprobación de los méritos no se ha realizado con la debida diligencia

requerida, ya que no se me han tenido en cuenta unos méritos que figuraban en el

registro de personal que fueron aportados inicialmente.

Dos cursos, a pesar de ser idénticos, han sido valorados a la otra aspirante, pero no a

mí, produciendo una vulneración del principio de igualdad, por no aplicar criterios

homogéneos en la valoración de los méritos.

No es hasta el trámite de audiencia al recurso interpuesto por [doña] B. B. B. cuando

me entero de esta desigualdad en la baremación.

A pesar de mis reiteradas alegaciones, no han sido tenidas en cuenta.

[...]

Por todo lo expuesto, por el presente escrito y dentro del plazo legal establecido al

efecto, en base al artículo 102.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen

Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo

Común, en relación al artículo 62.1 a y f de la misma ley, por motivos de nulidad, al

existir vulneración del principio de igualdad, recogido en el artículo 14 de la

[?].

6

I, més endavant, referma la seva sol·licitud de la manera següent:

OTROSÍ SOLICITO: Que conforme al artículo 14 de la Constitución Española, en

virtud del principio de igualdad, se revise la puntuación que se me otorgó a lo largo

de todo el proceso, incorporando las puntuaciones correspondientes a los dos cursos

que únicamente se han considerado a la otra aspirante, siendo idénticos.

OTROSÍ SOLICITO: Que se compruebe y valore el curso BSCW pues se establecía

en la convocatoria correspondiente que se debían valorar las acciones formativas

que estuvieran directamente relacionadas con las funciones del puesto de trabajo x.

En este caso, lo está claramente.

OTROSÍ SOLICITO: Que a la vista de la vulneración del principio de igualdad del

que tuve conocimiento en el trámite de audiencia, en su día se dicte nueva

resolución en la cual se tenga en cuenta todo lo manifestado en este escrito de

solicitud de revisión de oficio interpuesto contra la propuesta definitiva de

adjudicación que la comisión eleva a la consejera (acto firme), y las resoluciones

que de él han derivado y se declare la nulidad de la adjudicación hecha a favor de

[doña] B. B. B. y consecuentemente figure la adjudicación correcta a mi favor.

10. E 4 4

«

».

En aquest informe es considera que, at . . . h

8 4

proposta definitiva, els llocs de treball del pe

Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,

aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es

publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de 2014, i de la Resolució del recurs de

B. B. B.

Públiques de 28 de gener de 2014. Per contra, no es considera que es pugui sotmetre a la

7 ener de 2014 de la proposta definitiva

B «

102.1 de la Llei 30/1992, són revisables h

fi a la via administrativa o que no hagin estat recorreguts en el termini corresponent, en

6 . ».

11. E 5 4 acions

Q S

ï

instructora del procediment de revisió. La dita consellera adopta i signa la resolució

x 5 . E 8 4

. . . B. B. B.

12. La senyora B. B. B., el 2 de setembre de 2014, demana a la Conselleria

x

7

valoració del sistema de provisió de llocs. I el mateix dia examina els expedients i obté

. A. A.

Ex B. B. B.

senyora A. A. A. hagi impugnat cap de les resolucions administratives en debat i que,

únicament, ha formulat una queixa; considera que és radicalment contrari a dret valorar

novament els mèrits, substituint les comissions tècniques de valoració, quan han

finalitzat els terminis per interposar les reclamacions administratives i judicial

; h ( .

de la Constitució espanyola); considera que la incoació del procediment de revisió és

nul·la de ple dret perquè omet les actuacions procedimentals des de la primera proposta

provisional de deliberació i oculta la passivitat total de la senyora A. A. A. en el moment

;

assenyala que es comet una il·legalitat quan es limita la nova valoració a una

funcionària i no es fa per a totes les persones afectades; demana que se li doni trasllat

del dictamen del Consell Consultiu i que se li certifiqui que la senyora A. A. A. no va

interposar cap tipus de reclamació ni recurs en els procediments corresponents, i,

.

13. L x ü :

? El 8 de setembre de 2014, la instructora del procedime

S S EB . E

x (

mèrits i de puntuació, al·legacions, actes i informes). Entre els documents que

h T V

. . . B. B. B. ( x

de 14 de gener de 2014; avaluacions núm. 21 i 33).

? E 4 x

núm. 49/2014 R, relatiu al recurs de reposició interposat per la senyora B. B. B.

14. E 4

Públiques i Qualitat dels Serveis signa la proposta de resolució de la sol·licitud de

. . .

D é

proposta de resolució esmentada arriba a la conclusió que cal «Estimar la solicitud de

revisión de oficio solicitada por la señora A. A. A.» i «Declarar la nulidad por

vulneración del principio de igualdad, mérito y capacidad que proclama el art. 23.2 en

relación al artículo 14 de la Constitución», respecte dels actes següents:

? 7 4

de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

8

? Públiques de 28 de gener de 2014 per

B

procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013

(BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de

2014.

? 4

recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera

8 4

Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,

aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

é h S

V EB . . . 75 punts.

15. E 4

president de les Illes Balears que sol·liciti el corresponent dictamen al Consell

. E 4 r la

sol·licitud i, el 26 de novembre de 2014, el president del Consell Consultiu tramet un

4

2014.

II. CONSIDERACIONS JURÍDIQUES

Primera

És doctrina consolidada del Consell Consultiu el caràcter del seu dictamen en els

. E h

é

proposta revisora. Això és així atès el que estableix l'article 102.1 de la Llei 30/1992, de

26 de novembre, en la redacció derivada de la Llei 4/1999, de 13 de gener, segons el

qual:

Les administracions públiques, en qualsevol moment, per iniciativa pròpia o a

a interessada, i amb el dictamen favorable previ del Consell

d'Estat o òrgan consultiu equivalent de la comunitat autònoma, si n'hi ha, han de

declarar d'ofici la nul·litat dels actes administratius que hagin posat fi a la via

administrativa o que no hagin estat recorreguts en el termini corresponent, en els

supòsits que preveu l'article 62.1.

E h h x ' 54 L / 6 ç

x

?de manera que disposa que ha

9

procediments correspon al conseller competent per raó de la matèria?, i reafirma, en

4, que «La declaració de nul·litat requereix dictamen previ i favorable del

Consell Consultiu».

x x 8 L 5/ 6

Consell Consultiu de les Illes Balears, disposa que són de consulta preceptiva els

« x x

» :

b) Revisió d'ofici dels actes i de les disposicions administratives.

No hi ha cap dubte sobre la legitimació del president de les Illes Balears per formular la

L

òrgan consultiu.

Segona

E é

disposa el Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual

x

B e

54 de la Llei 3/2003, de 26 de març, abans esmentat.

Q h

virtut de la sol·licitud presentada, el 25 de juliol de 2014, per la senyora A. A. A.,

funcionària pública de la Comunitat Autònoma, que va participar en el sistema de

provisió de llocs convocat per la Resolució

B ?publicada en el

Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 88, de 22 de juny de 2013?, i com a

ü

llocs de treball. h

ls articles 30 i 31 de la Llei 30/1992.

D .5 L / h

é h

la corresponent resolució expressa, la interessada h

x

la porta oberta perquè la senyora A. A. A. pogués interposar un recurs contenciós

4 L 30/1992. Això no obstant, el transcurs del

x 4 . L

x ssa del procediment, posterior al transcurs del termini

de tres mesos, no queda vinculada pel sentit negatiu del silenci, conformement al que

10

4 . .b de la repetida Llei 30/1992. En tot cas, no consta que la senyora

A. A. A. hagi interposat recurs contenciós administratiu, en cap moment.

E ü

x h

que són essencials. I, en efect x

administrativa del procediment, emesa per la Direcció General de Funció Pública,

Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, que és la unitat directiva competent

en matèria de personal i

h ; h ï

h ;

h ; h

h

Consultiu.

Tercera

Com hem dit, la intervenció del Consell Consultiu, a més de preceptiva, és també

determinant per a la revisió per causa de nul·litat de ple dret, de manera que el

procediment revisor només pot culminar amb una resolució de nul·litat si, prèviament,

h ï . D é est

h

E ell Consultiu:

a) La Llei 30/1992, de 26 de novembre, recull el principi que els actes declaratius de

drets subjectius només poden ser objecte de revisió per la mateixa Administració que els

ha dictat, acudint als procediments i a les causes taxades previstes en la llei, per

exigència del principi de seguretat jurídica contingut en l'article 9.3 de la Constitució

. D (

per exemple, els dictàmens 24/1995, 84/1999, 40/2001, 132/2004, 191/2010 i 143/2011)

sosté:

La potestad de anulación de oficio, por el riesgo que comporta para la seguridad

jurídica de los ciudadanos, ha sido siempre interpretada de forma restrictiva en sus

presupuestos y en su ejercicio, ya que la intangibilidad de los actos constituye un

factor esencial de la seguridad jurídica y de la estabilidad de las situaciones jurídicas

[Sentència del Tribunal de Justícia de les Comunitats Europees de 27 de febrer de

1992].

É é h dit, en els dictàmens del Consell

E . V x D

E :

El Consejo de Estado viene sosteniendo que la revisión de oficio de los actos

administrativos constituye un cauce de utilización ciertamente excepcional y de

carácter limitado, ya que comporta que, sin mediar una decisión jurisdiccional, la

Administración pueda volver sobre sus propios actos, dejándolos sin efecto. De aquí

11

que no cualquier vicio jurídico permita acudir sin más a la revisión de oficio, sino

que ella solo es posible cuando concurra de modo acreditado e indubitado un vicio

de nulidad de pleno derecho de los legalmente previstos, en una serie de supuestos

que han de ser objeto de interpretación estricta, sin que pueda convertirse en una vía

ordinaria de impugnación de los actos administrativos firmes. Ello explica, además,

los muy rigurosos requisitos procedimentales que impone esta vía extraordinaria,

entre ellos el dictamen preceptivo y habilitante de este Consejo de Estado.

b) L'article 102.1 de la Llei 30/1992 abans transcrit exigeix, per a la declaració de

nul·litat, que es tracti d'un dels supòsits prevists en l'article 62.1 de la mateixa norma.

c) Es requereix, per fer efectiva la revisió d'ofici, un acte administratiu definitiu (o de

tràmit qualificat) i declaratiu de drets que posi fi a la via administrativa, o que no hagi

estat recorregut en el termini corresponent.

d) No es poden exercir les facultats de revisió, segons determina l'article 106 de la Llei

30/1992, «quan, per prescripció d'accions, pel temps transcorregut o per altres

x '

particulars o a les lleis».

Quarta

E h h dit en la consideració jurídica anterior, el que es debat,

objectivament, és la nul·litat de ple dret de tres actes expressos, de caràcter favorable,

xh x ç

això, amb els req x L /

. ü :

? 7 4

de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

? 8 4

ió de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del

procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm.

88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de 2014.

? dministracions Públiques de 20 de juny de 2014 del

recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera

8 4

proposta definitiva, els llocs de tre

Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,

aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

. . . com hem fet constar en els antecedents

. x

relació al primer dels actes, (

12

de 27 de gener de 2014 de la proposta definitiva

personal funcionari de la Comunitat Autònoma), la interessada hauria pogut interposar

ç ( 7. L / ) h

de la valoració dels mèrits de la interessada, en un acte ferm i consentit. Tampoc no es

va oposar la senyora A. A. A. a la Resolució de 28 de gener de 2014 de manera semblant

a com ho va fer la senyora B. B. B., és a dir, formulant un recurs potestatiu de reposició,

previ a . N

h

del recurs de reposició interposat per la senyora B. B. B. Aquests actes són ferms i

definitius (encara que el primer de tots és un acte de tràmit qualificat, la conclusió és la

mateixa atesa la seva fermesa).

La senyora A. A. A. es va limitar a formular al·legacions i queixes sobre la manca

ue la Comissió Tècnica de Valoració no

havia analitzat ?escrit de 13 de desembre de 2013?

B. B. B.

? ç 4? ni, en aquest mateix tràmit, quan formula la sol·licitud

de nova valoració ? 4?;

.

formularen com a recursos administratius, ni es presentaren ?en esdevenir els actes

administratius recurribles? en els marges temporals prevists en la Llei 30/1992, de 26

. É . . .

.

Això no obstant, és de gran importància tenir en compte que la conducta de la

senyora . . . ue ella consentia li eren favorables,

desitjava, i, a més, que va tenir constància el 4 de març de 2014 ?quan se li donà el

la senyora B. B. B. i quan mancaven

només dos dies de termini per poder interposar el recurs de reposició? que els actes a

què ens estam referint podien tenir conseqüències desfavorables. I, fins i tot en aquest

ecte dels mèrits reconeguts a la

senyora B. B. B. . . . ç

?segons

ici?

superaria, i per això es limità a al·legar, novament, els mèrits que no li havien avaluat.

Per tant, tot i que la senyora A. A. A. no va interposar els recursos pertinents sí que va

fer al·legacions, de les quals quedà clara constància en els procediments administratius

els actes finals dels quals són, en aquest moment, revisats.

D

ndentals per a la resolució

: . . .

que els que sí que eren valorats a la senyora B. B. B. De manera ben clara i notòria

h un tractament igual dels mèrits de

13

les persones que participaven en el sistema de provisió, tractava de manera diferent dues

situacions exactament iguals, injustificadament i sense cap fonament objectiu, com hem

st dictamen. Això ens porta a tenir en

compte que, tot i que és exigible un cert rigor en la consideració de la procedència de la

h una via indirecta de recurs que substitueixi les ordinàries

é x

?article 14

de la Constitució? com específic respecte de la participació en els assumptes públics i,

en conseqüència, en la funció pública ?article 23.2 de la Constitució?: principis

.

Precisament, la proposta de resolució que aporta la Conselleria competent acull un

endavant per la Comissió Tècnica de Valoració, amb relació a dos mèrits que no es

valoraren a la senyora A. A. A. i que es tingueren en compte a la senyora B. B. B.: el

W 7 «Els processos de transició a la vida adulta:

pràctiques innovadores en educació no formal». L

dels mèrits de manera correcta, respecte de la senyora A. A. A., quant al lloc de cap de

S V EB ( x) x

interessada acredita una puntuació de 22,1275 punts. La valoració o absència de

T V

traslla 7

gener de 2014, de la qual es desprenen els actes posteriors, és a dir, la Resolució de 28

de gener de 2014 i la de 20 de juny de 2014 del recurs de reposició.

El Consell Consultiu considera correcte aquest raonament i, per tant, és procedent la

ü ?

capacitat? h a i f de

6 L / .

Arribats a aquest punt, cal tenir present que les resolucions objecte de nul·litat tenen una

é .

aquest motiu, la nul·litat que es declari hauria de ser parcial, únicament respecte

. é é 66 de la Llei 30/1992 estableix que

«h sempre

h

h é ». L h

tenir en compte aquest precepte en el moment de dictar la resolució que escaigui.

é «

amb el Consell Consultiu» ( 4. L 5/ 6 ).

14

III. CONCLUSIONS

1a. é cle 18.12 de la Llei

5/2010, de 16 de juny. El president de les Illes Balears està legitimat per sol·licitar-lo i

é .

2a. E h h

resolt pel

l'article 54 de la Llei 3/2003, de 26 de març.

3a. Atesa la concurrència de les circumstàncies exposades en la consideració jurídica

é ü :

? 7 4

de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

? de 28 de gener de 2014 per

B

del procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013

(BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de

2014.

? 4

recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera

8 4

la Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,

aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).

4a. L

« onsultiu»

' 4. L 5/ 6 é é h

en compte les observacions del darrer paràgraf de la darrera consideració jurídica

.

Palma, 21 de gener de 2015

LIBROS Y CURSOS RELACIONADOS

Tratamiento del sexo en el ordenamiento jurídico
Disponible

Tratamiento del sexo en el ordenamiento jurídico

Dpto. Documentación Iberley

6.83€

6.49€

+ Información

Consideraciones acerca de la relación entre el ser humano y el ordenamiento jurídico
Disponible

Consideraciones acerca de la relación entre el ser humano y el ordenamiento jurídico

Juan Ignacio Pinaglia-Villalón y Gavira

21.25€

20.19€

+ Información

Revisión de actos en vía administrativa
Disponible

Revisión de actos en vía administrativa

Dpto. Documentación Iberley

6.83€

6.49€

+ Información

Doctrina de los Consejos Consultivos de España (año 2021)
Disponible

Doctrina de los Consejos Consultivos de España (año 2021)

Consejo Consultivo de Andalucía

29.75€

28.26€

+ Información

Principio de no discriminación y contrato
Disponible

Principio de no discriminación y contrato

Vincenzo Barba

13.60€

12.92€

+ Información