Última revisión
Dictamen del Consejo Consultivo de Illes Balears núm 004/2015 del 21 de enero del 2015
Relacionados:
Órgano: Consejo Consultivo de Illes Balears
Fecha: 21/01/2015
Num. Resolución: 004/2015
Resumen
Dictamen núm. 4/2015, relatiu a la revisió d?ofici dels actes administratius que determinaren l?adjudicació del lloc de treball núm. x com a conseqüència de la convocatòria aprovada per la Resolució de la consellera d?Administracions *Públiques de 19 de juny de 2013 I. ANTECEDENTS 1. En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 88, de 22 de juny de 2013, es va publicar laPonente/s:
Pere Aguiló Crespí
Contestacion
Dictamen núm. 4/2015, relatiu a la revisió d?ofici dels actes administratius que
determinaren l?adjudicació del lloc de treball núm. x com a conseqüència de la
convocatòria aprovada per la Resolució de la consellera d?Administracions
Públiques de 19 de juny de 2013*
I. ANTECEDENTS
1. En el Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 88, de 22 de juny de 2013, es va
publicar la
Balears.
E x 4 ï S V
«E B a» (EBAP), amb codi
del lloc x, complement de destinació 25, forma de provisió per concurs i obert a
funcionaris públics de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears pertanyents als grups
/ . E : edagogia o llicenciatura
en psicopedagogia o tres cursos de la llicenciatura de pedagogia (equivalent a
diplomatura RD 1272/2003) i certificat C1 de català.
E x BO B é O
Públiques de 17 de j
EB h :
? Col·laborar en el desenvolu
.
?
.
? O
co .
?
E B .
? D EB .
? Qualsevol altra que li enc D
S .
* Ponè H . S . D. Pere Aguiló Crespí, conseller.
2
2. El 10 de juliol de 2013, en el termini establert, la senyora A. A. A., funcionària en
actiu del cos facultatiu superior de la Comunitat Autònoma, presenta una sol·licitud per
participar en el procés mencionat de provisió de llocs de treball, en la qual demana el
S V EB .
h
plicar el barem de mèrits, ja que no consten en el Registre de Personal, o
h . x
un seguit de fets que convé destacar:
a) L T V ració Grup A1/A2, creada en
la Resolució de convocatòria de 19 de juny de 2013 (annex 3), publica la proposta
. . .
S V EBAP, amb una puntuació de
21,7675 punts.
Aquest mateix dia, també es publica la valoració dels mèrits de les persones que han
participat en el procés de provisió de llocs de treball, i resulta que, per al lloc esmentat,
la senyora A. A. A. ha obtingut la puntuació més alta i la segueixen, en puntuació, les
persones següents:
? B. B. B : 18,320 punts.
? C. C. C.: 17,262 punts.
? D. D. D.: 14,962 punts.
? E. E. E.: 13,056 punts.
? F. F. F.: 11,170 punts.
b) El 13 de desembre de 2013, la senyora A. A. A. presenta al·legacions amb referència
a la puntuació que consta en la llista provisional publicada per la Comissió Tècnica de
V . h
expedient del Registre de Personal, ni altres mèrits que consten en la documentació
W 7
hores i un de BSCW de 10 hores. La dita funcionària va considerar que amb aquest
escrit la Comissió revisaria a consciència la seva puntuació, sense que fos necessari
x
la documentació aportada inicialment.
c) El 27 de gener de 2014, la Comissió Tècnica de Valoració publica la llista i la
judicació definitiva dels llocs de treball, i la senyora A. A. A. figura com
S V EB
x é x . E ü
fun é
8 4
3
Illes
Balears objecte del procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de
2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer
de 2014.
Atès que se li ha adjudicat el lloc de treball que havia sol·lici h
reconegut la puntuació que considera correcta, la senyora A. A. A. no presenta un recurs
potestatiu de reposició contra la Resolució de 28 de gener de 2014 publicada el 6 de
febrer.
d) La senyora A. A. A., el 8 de febrer de 2014, pren possessió del lloc de treball
adjudicat.
3. El 17 de febrer de 2014, la senyora B. B. B., funcionària de carrera de
h é
h havia obtingut la puntuació més alta
é . . . S
V EB
28 de gener de 2014 publicada el 6 de febrer.
L x é
següents:
a) La senyora B. B. B., en la fase de valoració dels mèrits, va veure millorada la
puntuació inicial que se li havia adjudicat (18,320 punts), fins a obtenir una puntuació
de 20,817 punts. Aquesta millora és el producte de la quantificació dels certificats de
dues accions formatives que són exactament iguals a unes altres que no es valoraren, en
cap moment, a la senyora A. A. A.: el curs Word 97 i les jornades «Els processos de
transició a la vida adulta: pràctiques innovadores en educació no formal».
b) E
puntuació dels estudis acadèmics oficials (apartat F) i les tres publicacions de la
recurrent que, segons el seu criteri, tenen relació amb el lloc de treball que es pretén
(apartat G); això condueix fins als 22,027 punts la puntuació acreditada, o, en cas que
només es tenguin en compte dues publicacions en lloc de tres, quedaria fixada en
21,777 punts, és a dir, superior a la de la senyora A. A. A., adjudicatària del lloc.
4. El 4 de març de 2014, es notifica a la senyora A. A. A. que la senyora B. B. B. ha
interposat el recurs potestatiu . .
Llei 30/1992, de 26 de novembre, de règim jurídic de les administracions públiques i
x
al·legacions.
5. L ç de 2014, la senyora A. A. A., aprofitant el tràmit que se li ha atorgat,
senyora B. B. B., en el qual sol·licita que es valorin els certificats del curs Word 97, del
4
curs BSCW i de les jornades «Els processos de transició a la vida adulta: pràctiques
innovadores en educació no formal». Segons al·lega la funcionària, si es procedeix com
se sol·licita, la seva puntuació quedarà en 22,2025 punts, que resulten de la suma als
7675 h . E
definitiva, una puntuació superior a la pretesa per la senyora B. B. B.
6. El 14 de març de 2014, la Comissió Tècnica de Valoració avalua el recurs potestatiu
de reposició de la senyora B. B. B. i estima parcialment els seus arguments. En
ü S J EB
; h 8 7
punts, i prop . . .
x B. B. B.
7. E 8 ç 4 . . . x
del recurs potestatiu de r T V h
. x
4
es respongui h h
contestades. Les dites al·legacions no es van contestar tampoc en aquesta ocasió.
8. E 4 resol el recurs
potestatiu de B. B. B. h
S J EB 4
. . . .
En la resolució del recurs de reposició no es fa al·lusió a la qüestió de fons que sostenen
les al·legacions de la senyora A. A. A.; és a dir, no es reavaluen els seus mèrits, ja que la
resolució se centra en els mèrits de la recurrent. Això no obstant, sí que es diu en
analitzar el fets:
. x h
L / 6
de les administracions públiques i del procediment administratiu comú.
H . . . ç 4
si bé aquestes no van referides a les pretensions de la recurrent [senyora B. B. B.], és
a dir, la senyora A. A. A. no discuteix la valoració dels cursos de doctorat ni les
publicacions de la senyora B. B. B.
Les al·legacions de la senyora A. A. A. se centren exclusivament a sol·licitar que es
h h
ç tratiu en temps i forma contra la
atorgar, reclamant la modificació de la valoració dels seus mèrits i, en conseqüència,
de la puntuació total atorgada. Però la senyora A. A. A. no va recórrer cap dels dos
actes administratius que, pel que fa a la seva adjudicació, han esdevingut ferms i
consentits.
5
mes previst legalment per interposar recu ç é
.
L B. B. B. S V EB
el 7 de juliol de 2014.
9. El 25 de jul 4 . . .
de les resolucions següents:
? 7 4
de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
? 8 4
s Balears objecte del
procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013
(BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de
2014.
? de 2014 del
recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera
8 4
istració de la
Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,
aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).
L . . . é
sol·licitud, argumenta, de manera essencial:
La comprobación de los méritos no se ha realizado con la debida diligencia
requerida, ya que no se me han tenido en cuenta unos méritos que figuraban en el
registro de personal que fueron aportados inicialmente.
Dos cursos, a pesar de ser idénticos, han sido valorados a la otra aspirante, pero no a
mí, produciendo una vulneración del principio de igualdad, por no aplicar criterios
homogéneos en la valoración de los méritos.
No es hasta el trámite de audiencia al recurso interpuesto por [doña] B. B. B. cuando
me entero de esta desigualdad en la baremación.
A pesar de mis reiteradas alegaciones, no han sido tenidas en cuenta.
[...]
Por todo lo expuesto, por el presente escrito y dentro del plazo legal establecido al
efecto, en base al artículo 102.1 de la Ley 30/1992, de 26 de noviembre, de Régimen
Jurídico de las Administraciones Públicas y del Procedimiento Administrativo
Común, en relación al artículo 62.1 a y f de la misma ley, por motivos de nulidad, al
existir vulneración del principio de igualdad, recogido en el artículo 14 de la
[?].
6
I, més endavant, referma la seva sol·licitud de la manera següent:
OTROSÍ SOLICITO: Que conforme al artículo 14 de la Constitución Española, en
virtud del principio de igualdad, se revise la puntuación que se me otorgó a lo largo
de todo el proceso, incorporando las puntuaciones correspondientes a los dos cursos
que únicamente se han considerado a la otra aspirante, siendo idénticos.
OTROSÍ SOLICITO: Que se compruebe y valore el curso BSCW pues se establecía
en la convocatoria correspondiente que se debían valorar las acciones formativas
que estuvieran directamente relacionadas con las funciones del puesto de trabajo x.
En este caso, lo está claramente.
OTROSÍ SOLICITO: Que a la vista de la vulneración del principio de igualdad del
que tuve conocimiento en el trámite de audiencia, en su día se dicte nueva
resolución en la cual se tenga en cuenta todo lo manifestado en este escrito de
solicitud de revisión de oficio interpuesto contra la propuesta definitiva de
adjudicación que la comisión eleva a la consejera (acto firme), y las resoluciones
que de él han derivado y se declare la nulidad de la adjudicación hecha a favor de
[doña] B. B. B. y consecuentemente figure la adjudicación correcta a mi favor.
10. E 4 4
«
».
En aquest informe es considera que, at . . . h
8 4
proposta definitiva, els llocs de treball del pe
Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,
aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es
publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de 2014, i de la Resolució del recurs de
B. B. B.
Públiques de 28 de gener de 2014. Per contra, no es considera que es pugui sotmetre a la
7 ener de 2014 de la proposta definitiva
B «
102.1 de la Llei 30/1992, són revisables h
fi a la via administrativa o que no hagin estat recorreguts en el termini corresponent, en
6 . ».
11. E 5 4 acions
Q S
ï
instructora del procediment de revisió. La dita consellera adopta i signa la resolució
x 5 . E 8 4
. . . B. B. B.
12. La senyora B. B. B., el 2 de setembre de 2014, demana a la Conselleria
x
7
valoració del sistema de provisió de llocs. I el mateix dia examina els expedients i obté
. A. A.
Ex B. B. B.
senyora A. A. A. hagi impugnat cap de les resolucions administratives en debat i que,
únicament, ha formulat una queixa; considera que és radicalment contrari a dret valorar
novament els mèrits, substituint les comissions tècniques de valoració, quan han
finalitzat els terminis per interposar les reclamacions administratives i judicial
; h ( .
de la Constitució espanyola); considera que la incoació del procediment de revisió és
nul·la de ple dret perquè omet les actuacions procedimentals des de la primera proposta
provisional de deliberació i oculta la passivitat total de la senyora A. A. A. en el moment
;
assenyala que es comet una il·legalitat quan es limita la nova valoració a una
funcionària i no es fa per a totes les persones afectades; demana que se li doni trasllat
del dictamen del Consell Consultiu i que se li certifiqui que la senyora A. A. A. no va
interposar cap tipus de reclamació ni recurs en els procediments corresponents, i,
.
13. L x ü :
? El 8 de setembre de 2014, la instructora del procedime
S S EB . E
x (
mèrits i de puntuació, al·legacions, actes i informes). Entre els documents que
h T V
. . . B. B. B. ( x
de 14 de gener de 2014; avaluacions núm. 21 i 33).
? E 4 x
núm. 49/2014 R, relatiu al recurs de reposició interposat per la senyora B. B. B.
14. E 4
Públiques i Qualitat dels Serveis signa la proposta de resolució de la sol·licitud de
. . .
D é
proposta de resolució esmentada arriba a la conclusió que cal «Estimar la solicitud de
revisión de oficio solicitada por la señora A. A. A.» i «Declarar la nulidad por
vulneración del principio de igualdad, mérito y capacidad que proclama el art. 23.2 en
relación al artículo 14 de la Constitución», respecte dels actes següents:
? 7 4
de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
8
? Públiques de 28 de gener de 2014 per
B
procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013
(BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de
2014.
? 4
recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera
8 4
Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,
aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).
é h S
V EB . . . 75 punts.
15. E 4
president de les Illes Balears que sol·liciti el corresponent dictamen al Consell
. E 4 r la
sol·licitud i, el 26 de novembre de 2014, el president del Consell Consultiu tramet un
4
2014.
II. CONSIDERACIONS JURÍDIQUES
Primera
És doctrina consolidada del Consell Consultiu el caràcter del seu dictamen en els
. E h
é
proposta revisora. Això és així atès el que estableix l'article 102.1 de la Llei 30/1992, de
26 de novembre, en la redacció derivada de la Llei 4/1999, de 13 de gener, segons el
qual:
Les administracions públiques, en qualsevol moment, per iniciativa pròpia o a
a interessada, i amb el dictamen favorable previ del Consell
d'Estat o òrgan consultiu equivalent de la comunitat autònoma, si n'hi ha, han de
declarar d'ofici la nul·litat dels actes administratius que hagin posat fi a la via
administrativa o que no hagin estat recorreguts en el termini corresponent, en els
supòsits que preveu l'article 62.1.
E h h x ' 54 L / 6 ç
x
?de manera que disposa que ha
9
procediments correspon al conseller competent per raó de la matèria?, i reafirma, en
4, que «La declaració de nul·litat requereix dictamen previ i favorable del
Consell Consultiu».
x x 8 L 5/ 6
Consell Consultiu de les Illes Balears, disposa que són de consulta preceptiva els
« x x
» :
b) Revisió d'ofici dels actes i de les disposicions administratives.
No hi ha cap dubte sobre la legitimació del president de les Illes Balears per formular la
L
òrgan consultiu.
Segona
E é
disposa el Decret 6/2013, de 2 de maig, del president de les Illes Balears, pel qual
x
B e
54 de la Llei 3/2003, de 26 de març, abans esmentat.
Q h
virtut de la sol·licitud presentada, el 25 de juliol de 2014, per la senyora A. A. A.,
funcionària pública de la Comunitat Autònoma, que va participar en el sistema de
provisió de llocs convocat per la Resolució
B ?publicada en el
Butlletí Oficial de les Illes Balears núm. 88, de 22 de juny de 2013?, i com a
ü
llocs de treball. h
ls articles 30 i 31 de la Llei 30/1992.
D .5 L / h
é h
la corresponent resolució expressa, la interessada h
x
la porta oberta perquè la senyora A. A. A. pogués interposar un recurs contenciós
4 L 30/1992. Això no obstant, el transcurs del
x 4 . L
x ssa del procediment, posterior al transcurs del termini
de tres mesos, no queda vinculada pel sentit negatiu del silenci, conformement al que
10
4 . .b de la repetida Llei 30/1992. En tot cas, no consta que la senyora
A. A. A. hagi interposat recurs contenciós administratiu, en cap moment.
E ü
x h
que són essencials. I, en efect x
administrativa del procediment, emesa per la Direcció General de Funció Pública,
Administracions Públiques i Qualitat dels Serveis, que és la unitat directiva competent
en matèria de personal i
h ; h ï
h ;
h ; h
h
Consultiu.
Tercera
Com hem dit, la intervenció del Consell Consultiu, a més de preceptiva, és també
determinant per a la revisió per causa de nul·litat de ple dret, de manera que el
procediment revisor només pot culminar amb una resolució de nul·litat si, prèviament,
h ï . D é est
h
E ell Consultiu:
a) La Llei 30/1992, de 26 de novembre, recull el principi que els actes declaratius de
drets subjectius només poden ser objecte de revisió per la mateixa Administració que els
ha dictat, acudint als procediments i a les causes taxades previstes en la llei, per
exigència del principi de seguretat jurídica contingut en l'article 9.3 de la Constitució
. D (
per exemple, els dictàmens 24/1995, 84/1999, 40/2001, 132/2004, 191/2010 i 143/2011)
sosté:
La potestad de anulación de oficio, por el riesgo que comporta para la seguridad
jurídica de los ciudadanos, ha sido siempre interpretada de forma restrictiva en sus
presupuestos y en su ejercicio, ya que la intangibilidad de los actos constituye un
factor esencial de la seguridad jurídica y de la estabilidad de las situaciones jurídicas
[Sentència del Tribunal de Justícia de les Comunitats Europees de 27 de febrer de
1992].
É é h dit, en els dictàmens del Consell
E . V x D
E :
El Consejo de Estado viene sosteniendo que la revisión de oficio de los actos
administrativos constituye un cauce de utilización ciertamente excepcional y de
carácter limitado, ya que comporta que, sin mediar una decisión jurisdiccional, la
Administración pueda volver sobre sus propios actos, dejándolos sin efecto. De aquí
11
que no cualquier vicio jurídico permita acudir sin más a la revisión de oficio, sino
que ella solo es posible cuando concurra de modo acreditado e indubitado un vicio
de nulidad de pleno derecho de los legalmente previstos, en una serie de supuestos
que han de ser objeto de interpretación estricta, sin que pueda convertirse en una vía
ordinaria de impugnación de los actos administrativos firmes. Ello explica, además,
los muy rigurosos requisitos procedimentales que impone esta vía extraordinaria,
entre ellos el dictamen preceptivo y habilitante de este Consejo de Estado.
b) L'article 102.1 de la Llei 30/1992 abans transcrit exigeix, per a la declaració de
nul·litat, que es tracti d'un dels supòsits prevists en l'article 62.1 de la mateixa norma.
c) Es requereix, per fer efectiva la revisió d'ofici, un acte administratiu definitiu (o de
tràmit qualificat) i declaratiu de drets que posi fi a la via administrativa, o que no hagi
estat recorregut en el termini corresponent.
d) No es poden exercir les facultats de revisió, segons determina l'article 106 de la Llei
30/1992, «quan, per prescripció d'accions, pel temps transcorregut o per altres
x '
particulars o a les lleis».
Quarta
E h h dit en la consideració jurídica anterior, el que es debat,
objectivament, és la nul·litat de ple dret de tres actes expressos, de caràcter favorable,
xh x ç
això, amb els req x L /
. ü :
? 7 4
de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
? 8 4
ió de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del
procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm.
88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de 2014.
? dministracions Públiques de 20 de juny de 2014 del
recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera
8 4
proposta definitiva, els llocs de tre
Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,
aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).
. . . com hem fet constar en els antecedents
. x
relació al primer dels actes, (
12
de 27 de gener de 2014 de la proposta definitiva
personal funcionari de la Comunitat Autònoma), la interessada hauria pogut interposar
ç ( 7. L / ) h
de la valoració dels mèrits de la interessada, en un acte ferm i consentit. Tampoc no es
va oposar la senyora A. A. A. a la Resolució de 28 de gener de 2014 de manera semblant
a com ho va fer la senyora B. B. B., és a dir, formulant un recurs potestatiu de reposició,
previ a . N
h
del recurs de reposició interposat per la senyora B. B. B. Aquests actes són ferms i
definitius (encara que el primer de tots és un acte de tràmit qualificat, la conclusió és la
mateixa atesa la seva fermesa).
La senyora A. A. A. es va limitar a formular al·legacions i queixes sobre la manca
ue la Comissió Tècnica de Valoració no
havia analitzat ?escrit de 13 de desembre de 2013?
B. B. B.
? ç 4? ni, en aquest mateix tràmit, quan formula la sol·licitud
de nova valoració ? 4?;
.
formularen com a recursos administratius, ni es presentaren ?en esdevenir els actes
administratius recurribles? en els marges temporals prevists en la Llei 30/1992, de 26
. É . . .
.
Això no obstant, és de gran importància tenir en compte que la conducta de la
senyora . . . ue ella consentia li eren favorables,
desitjava, i, a més, que va tenir constància el 4 de març de 2014 ?quan se li donà el
la senyora B. B. B. i quan mancaven
només dos dies de termini per poder interposar el recurs de reposició? que els actes a
què ens estam referint podien tenir conseqüències desfavorables. I, fins i tot en aquest
ecte dels mèrits reconeguts a la
senyora B. B. B. . . . ç
?segons
ici?
superaria, i per això es limità a al·legar, novament, els mèrits que no li havien avaluat.
Per tant, tot i que la senyora A. A. A. no va interposar els recursos pertinents sí que va
fer al·legacions, de les quals quedà clara constància en els procediments administratius
els actes finals dels quals són, en aquest moment, revisats.
D
ndentals per a la resolució
: . . .
que els que sí que eren valorats a la senyora B. B. B. De manera ben clara i notòria
h un tractament igual dels mèrits de
13
les persones que participaven en el sistema de provisió, tractava de manera diferent dues
situacions exactament iguals, injustificadament i sense cap fonament objectiu, com hem
st dictamen. Això ens porta a tenir en
compte que, tot i que és exigible un cert rigor en la consideració de la procedència de la
h una via indirecta de recurs que substitueixi les ordinàries
é x
?article 14
de la Constitució? com específic respecte de la participació en els assumptes públics i,
en conseqüència, en la funció pública ?article 23.2 de la Constitució?: principis
.
Precisament, la proposta de resolució que aporta la Conselleria competent acull un
endavant per la Comissió Tècnica de Valoració, amb relació a dos mèrits que no es
valoraren a la senyora A. A. A. i que es tingueren en compte a la senyora B. B. B.: el
W 7 «Els processos de transició a la vida adulta:
pràctiques innovadores en educació no formal». L
dels mèrits de manera correcta, respecte de la senyora A. A. A., quant al lloc de cap de
S V EB ( x) x
interessada acredita una puntuació de 22,1275 punts. La valoració o absència de
T V
traslla 7
gener de 2014, de la qual es desprenen els actes posteriors, és a dir, la Resolució de 28
de gener de 2014 i la de 20 de juny de 2014 del recurs de reposició.
El Consell Consultiu considera correcte aquest raonament i, per tant, és procedent la
ü ?
capacitat? h a i f de
6 L / .
Arribats a aquest punt, cal tenir present que les resolucions objecte de nul·litat tenen una
é .
aquest motiu, la nul·litat que es declari hauria de ser parcial, únicament respecte
. é é 66 de la Llei 30/1992 estableix que
«h sempre
h
h é ». L h
tenir en compte aquest precepte en el moment de dictar la resolució que escaigui.
é «
amb el Consell Consultiu» ( 4. L 5/ 6 ).
14
III. CONCLUSIONS
1a. é cle 18.12 de la Llei
5/2010, de 16 de juny. El president de les Illes Balears està legitimat per sol·licitar-lo i
é .
2a. E h h
resolt pel
l'article 54 de la Llei 3/2003, de 26 de març.
3a. Atesa la concurrència de les circumstàncies exposades en la consideració jurídica
é ü :
? 7 4
de treball del personal funcionari de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.
? de 28 de gener de 2014 per
B
del procediment per proveir-los, aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013
(BOIB núm. 88, de 22 de juny), que es publica en el BOIB núm. 19, de 6 de febrer de
2014.
? 4
recurs de reposició interposat per B. B. B. contra la Resolució de la consellera
8 4
la Comunitat Autònoma de les Illes Balears objecte del procediment per proveir-los,
aprovat per Resolució de 19 de juny de 2013 (BOIB núm. 88, de 22 de juny).
4a. L
« onsultiu»
' 4. L 5/ 6 é é h
en compte les observacions del darrer paràgraf de la darrera consideració jurídica
.
Palma, 21 de gener de 2015
LIBROS Y CURSOS RELACIONADOS
Consideraciones acerca de la relación entre el ser humano y el ordenamiento jurídico
21.25€
20.19€